Nyt alkaa jännittämään!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TEW86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TEW86

Silmät suurina ihmettelijä
Täällä ilmottautuu uusi odottaja.. =) Viikolla 6 vasta mennään ja muutaman päivän vasta tiennyt itsekin asian. Jotenkin vielä tuntuu, ettei tätä oikein tajua kunnolla, kun melkein 2 vuotta sitä yritettiin! Kuukautiskiertoni oli ihan persiillään (n.34-49 pv kierto) ja hormonitkin jotenkin ketuillaan. Mutta loppuenlopuksi raskaaksi tulin ihan luonnollisesti ilman mitään hoitoja :)
Oireita kyllä ollut jo jonkin verran, menkkamaisia kipuja alamahassa, rinnat on tosi turvonneet ja kipeät, ja iltaa kohden tulee sellanen "krapulainen" olo ja muutenkin väsyttää aivan koko ajan ja mitään ei oikein jaksa tehdä..(muuta kun hymyillä [:D]). Nyt tässä jo kauhulla odottelen milloin alan halailla tota vessanpönttöä..yäk..mua jotenkin pelottaa se oksentaminen kun sitäkään ei oo tarvinnu tehdä about 11 vuoteen). Eiköhän siihen sitten pääse tottumaan..

Onnea kovasti:) Ei sitä oksentamista kannata ennalta pelätä, eikä sitä välttämättä edes tule:) Itselläni oli alkuraskaudesta pahoinvointia ja ällötystä ja kamalaa väsymystä, mutta ei kertaakaan niin paljon että olisin oksentanut:) Joten ei voi tietää, voithan sinäkin selvitä ilman:) Itse olen selvinnyt tähän päivään saakka ilman, ja nyt viikkoja on takana 26. Eli ei muuta kun tsemppiä:)

Kiitos paljon =)
Ehkä pitäis yrittää olla ajattelematta koko asiaa..tulee jos on tullakseen..tuskin sitä sen jälkeen tarvii enää pelätä :D Mutta tämä pahoinvointi on kyllä ollut minun elämässä jo muutenkin(närästyksen ja vatsavaivojen takia), että siinä ei sinäänsä ole mitään uutta ja sen kanssa on oppinut kyllä olemaan. Onhan tää ellotus kyllä hieman voimakkaampaa ollut mutta kuitenkin ihan ok vielä =)
Nyt tässä sitten odotellaan menoa yksityiselle varhaiseen ultraan (vk:lla8) ja toivotaan, että kaikki on hyvin [:)]

Onneksi olkoon! Kiva kun odottajat löytävät tiensä tänne palstalle [:)] Onpa sitten toimettomalla sairaslomalaisella tekemistä kun lueskelee uusia viestejä [:D]

Takaisin