Nuoria äitejä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

niukku

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Helmimammat 2018
Tuli mieleen tuosta "ikäloput odottajat" ketjusta, että onko täällä paljon nuoria äitejä? Itse olin melkein koko esikoisen odotusajan 18, kerkesin kumminkin täyttää 19, ennenkuin hän syntyi. Ennen tätä kakkosta kerkeän täyttää 20. Me halutaan miehen kanssa tehdä lapset nuorena ja suht pienillä ikäeroilla :) Mites teillä muilla?

Minä nyt 21 ja esikoista odotan yllätys raskaus mutta silti tervetullut. Onhan se mukavempi nuorena.

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app

Oon aina halunnut olla nuori äiti ja synnyttää esikoisen viimeistään 24-vuotiaana. No, myöhästyin siitä vuodella, mutta on kuitenkin kiva suht nuorena saada lapsia. Oli jotenkin hassua todeta, ettei tässä nyt niin nuoreksi äidiksi ehtinytkään, vaikka tuttavapiirissä ollaankin ensimmäisten joukossa. Mies ei ollut ihan niin pian valmis vanhemmuuteen kuin minä, mutta onneksi oli aikaa antaa hänen ensin kypsytellä asiaa rauhassa, eihän tässä mikään kiire ole vaikka vauvakuumeisena siltä välillä tuntuikin...
Omat vanhempani saivat mut suht nuorena, joten on kiva kun isovanhemmat jaksaa sitten touhuta tulokkaan kanssa! Miehen vanhemmat olivat hänet saadessaan neljäkymmentä, joten heillä ei ihan yhtä paljon riitä virtaa lapsenlapsen kanssa, mutta innoissaan kyllä jaksavat olla! :)

Täytän marraskuussa 22 ja esikoistani odotan 7 viikolla! Laskettuaika olisi 22 joulukuuta. Vuoden verran olemme yrittäneet pientä saada, ja nyt vihdoinkin :) Toivotaan vain, että kaikki menee hyvin

Täällä myös yksi nuoriäiti! Laskettuna aikana olen 19v ja avomies 22v. Vauvaa olemme yrittäneet lokakuusta 2013 ja toivottavasti kaikki menee hyvin :) toiveena on myös ollut aina olla nuoriäiti. :wink

Täälläkin yksi nuori äiti ilmoittautuu.
17 vuotiaana raskauduin esikoisesta, mutta kerkesin täyttää 18 ennen kun syntyi. :) Nyt ikää löytyy 22 vuotta ja toista viimeinkin odotellaan. Yritystä meillä kerkesi olla melkein 1,5 vuotta ennen kuin tärppäsi, joten nyt todellakin toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti.

Täällä yks 18-vuotias odottaja, tosin täytän kesällä 19-vuotta..
Esikoista odotan ja LA 17.12.2014.
Päätimme miekkosen kanssa että lopetamme ehkäisyn ja tekemään vauvaa periaatteella "tulee kun on tullakseen" ja heti ekasta kierrosta tärppäsi sitten :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Täällä myös yksi ryhmän nuorimmista odottajista ellei nuorin, 18v sitten kun vauva syntyy. Loppukesästä ois itsellä synttärit.

emmä nyt enää oo nuori mutta olin 18 esikoista odottaessa ja nyt odotan numero nelosta ja olen 28vuotias..

Täällä 23 vuotias äiti, esikoisen syntyessä olin 20.. mulla on aina ollut haaveena saada lapset nuorena :)

Olen 20v ja odotan ensimmäistä, täytän kesän aikana 21v. Laskettu aika on 13.12. :)

Muokattu viimeksi:
Täällä just 23v tullut mittariin, 12+1 menossa ja esikoista odotetaan. Myöskin hiukkasen yllätys, mutta tervetullut. :)

Jes tätä ryhmää hain :D ihanaa täällä on siis muitakin nuoria :) olen 20v ja LA 29.12 :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Täällä 16v tyttö tai naisen alku ensimmäistä oottelee. Kerkeen kylläkin täyttää 17, kun la on 27.12.

Sent from my ZTE Blade Apex2 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin