Sain esikoisen 19 vuotiaana ja nyt odotan toista ja täytän kesäkuussa 21. Olen muutenkin hieman erikoinen lyhyen pysty tukan ja lävistyksien kanssa ja asiaa ei paranna tatuoitu ja keesin omaava mies
Kaupassa meitä kyylätään lähes joka kerta. Osa tietysti hyvällä, mutta suurimmaksi osaksi päätä pudistellen. Neuvolassa saan paljon myös pahoja katseita. Ja perkele se kuulkaa välillä tuntuu tosi paskalta ! Mutta edelleen kuljen pää pystyssä ja olen erittäin ylpeä pojastani ja tästä uudesta tulokkaasta myös. :) Topakasti täytyy välillä sanoa mummoille jotka supisevat selän takana ja muutaman kerran on tehnyt mieli ihan huutaa koko kaupalleet mikä v**** teillä on ongelmana ? Että olenko mä huono äiti kun näytän tältä tai olen näin nuori ? Eipä paranis kaikkia arvostella iän / ulkonäön perusteella. Tiedän kyllä aika huolimattomia tapauksia myös nuorissa äideissä, mut oon niitä vanhempiakin tavannut joille esim kelpaa kalja keskellä päivää. Minusta hyvä äitiys ei ole iästä kiinni. Minä teen ainakin kaikkeni, että poikani on onnellinen ja hänellä on hyvä olla ! :)