On niin harmillista, että yleensä ne tyhmät äidit pääsevät julkisuuteen esim. joku aika sitten luin netistä että Britanniassa tehty ohjelma jossa tehdään dokumenttia nuorista äideistä oli mukana yksi 16v muistaakseni joka oli hankkiutunu raskaaksi, koska hänen pikkusiskonsakkin oli ja pikkusiskolla oli vissiin ei toivottu raskaus kyseessä. Toinen (varmaan 15v, en just tarkalleen muista minkä ikäisiä kaikki olivat) hankki lapsen ihan vaan sen takia, että kotona olisi jotain tekemistä. Loppujen lopuksi kyseinen äiti oli sitten synnytyksen jälkeen kadonnu viikoksi ryyppäämään ja rellestämään ja jättäny vastasyntyneen lapsensa mummon hoitoon. AIVAN ÄLYTÖNTÄ! Harmillista, että kaikki nuoret äidit leimataan samanlaisiksi. Monella nuorella ei ole välttämättä enää edes sellasta railakasta elämää mitä monilla muilla, yllättävän monet eivät nauti viinan juonnista ym. Olen itse sellainen, että otan pari lonkeroa ja se on siinä ja raskausaikana tietenkin olen kokonaan ilman. Kiitos teidän kommenteista! :)