Nukkumisen vaikeus

  • Ketjun aloittaja VäsynytVanhempi
  • Aloituspäivämäärä
V

VäsynytVanhempi

Vieras
Voi luoja että osaa olla neidin nukkuminen vaikeaa.. Syntymästä asti ollu yhtä huutoo aina nukkumaan meno. Eikä tosiaan nuku vieläkään kun max 2tuntia kerralla. Ja on kumminkin jo 1v4kk vanha..

Vaikka neiti on ihan tsippi niin huutaa vähintään tunnin ennenkun suostuu rauhottumaan ja nukkumaan. Vaikka pitelen sykyssä ja hyssyttelen ja hyräilen ja silittelen niin huutaa ku tapettas...

Mitä hittoa mä olen tehny väärin?
 
Onko allergiat testattu? Neuvolassa varmaan kannattaa puhua noista nukkumisasioista, tai varmaan oletkin jo puhunut...
 
Oon mä neuvolassa puhunu joo. Mutta sanovat vaan että on vaihe.
Lopetin ympärillä olevien ihmisten kuuntelemisen ja halun miellyttää heitä kasvatustyylilläni.. Pidän lasta lähellä ja paijjaan kovin kovin paljon.. Tämä auttaa ainakin ettei hän nukahda huutaen.
 
Varmasti rankkaa 2 tunnin välein heräily. Meilläkin lapsi on nukkunut syntymästä asti huonosti. Nukahtaa perhepediin mun viereen helposti, mutta heräilee useita kertoja yössä. Hän on kohta 1 v. Imetän edelleen, myös öisin. Olen mennyt lapsentahtisesti ja en haluaa aloittaa unikoululla, sitä kaikki suosittelevat. Uskon, että joskus lapsi oppii nukkumaan... Ota rennosti ja tee niin kuin lapsi halua :)
 
En tiedä imetätkö edelleen? Mä imetin 1 v 4 kk ikään asti, kun poika kärsi maitoallergiasta. Poika vaati maitoa myös öisin ja heräsi öisin parin tunnin välein, vaatien aina tissiä nukahtamiseen. Lopetin imetyksen kuin seinään lopulta (tuossa 1 v 4 kk iässä) ja viikon päästä meillä nähtiin ekat kokonaiset yöt.
 
Takaisin
Top