Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä nt-ultra jo tehty ja muillakin ihan nurkan takana. 😊 Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?

Haluaisko joku arvuutella, jos tästä näkyy? Itse en näistä niin ymmärrä, mutta mielenkiintoiselta vaikuttaa🤩

Liitteet

• 20250331_084623.jpg
    20250331_084623.jpg
    529.6 KB · Katsottu: 29
Haluaisko joku arvuutella, jos tästä näkyy? Itse en näistä niin ymmärrä, mutta mielenkiintoiselta vaikuttaa🤩
Tuota kulmaahan tässä katsotaan käsittääkseni. En oo siis aiemmin näitä tulkinnut saati tiennyt tällaisesta teoriasta, mutta tosi konkreettisen videon nähtyäni sanoisin tästä, että tyttö 🤔

Mä sanoisin myös tämän kuvan perusteella ja nub teoriaan perustuen että tyttö. Haluan silti myös tuoda esille että katselin itse paljon videoita tiktokista liittyen nub-teoriaan ja lueskelin niihin liittyviä kommentteja. Kommenteista kävi ilmi että tosi harvalla arvaus nub-teoriaan perustuen osui oikeaan. Eli itse en kauheasti luota tähän, mutta onhan tämä hauskaa spekulointia ilman muuta ja tämän perusteella itsellekin olisi tulossa tyttö. Katsotaan pitääkö paikkaansa 🤭☺️

En ole kovin perehtynyt näihin, mutta arvaisin @Nni_ enempi poikaa. Meidän ultrakuvissa ei tainnut näkyä nubia mutta oon nyt pähkäillyt näitä kallonmuotoja. 😅

Liitteet

• Screenshot_20250328_194957_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20250328_194957_WhatsApp.jpg
    90 KB · Katsottu: 18
  • Screenshot_20250319_221733_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20250319_221733_WhatsApp.jpg
    86.2 KB · Katsottu: 18
Takaisin