Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä nt-ultra ehkä jo tehty ja muillakin ihan nurkan takana. 😊 Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?

Mulle on tärkeää että sukupuoli selviää vasta syntyessä, joten täytyypä yrittää olla katselematta sillä silmällä 😂
Hahah me ollaan taas ihan toista päätä! Eipä sillä sukupuolella niin väliä mutta olisihan se jo kiva tietää😁 Ultrassa ei meillä näkynyt mitään mistä voisi veikata

Saako näistä jotain selvyyttä? 11+4 tänään, ultrassa vastasi 11+1 kooltaan. Nub-teoria on mulle ihan uusi juttu.1000090865.jpg1000090867.jpg

Saako näistä jotain selvyyttä? 11+4 tänään, ultrassa vastasi 11+1 kooltaan. Nub-teoria on mulle ihan uusi juttu.View attachment 140766View attachment 140767
Huutelen tuolta Huhtikuisten puolelta😌 Oon kuullut sanottavan, että nub-teoria on ”luotettava” vasta 12+4 jälkeen, eli tässä voi vielä tapahtua kehitystä! Mutta tähän hätään sanoisin aikaisen tyttöveikkauksen varauksella vielä nubin nousuun🙂

Huutelen tuolta Huhtikuisten puolelta😌 Oon kuullut sanottavan, että nub-teoria on ”luotettava” vasta 12+4 jälkeen, eli tässä voi vielä tapahtua kehitystä! Mutta tähän hätään sanoisin aikaisen tyttöveikkauksen varauksella vielä nubin nousuun🙂
Monissa ohjeissa puhutaan 11+0-12+0 50% todennäköisyys tulkita oikein. Seuraava ultra on sitten jo rv20+4, jolloin tää ei enää toimi.

Mitä tuolla "nubin nousulla" tarkoitetaan?

Monissa ohjeissa puhutaan 11+0-12+0 50% todennäköisyys tulkita oikein. Seuraava ultra on sitten jo rv20+4, jolloin tää ei enää toimi.

50% todennäköisyys tulkita oikein onko poika vai tyttö, eli siis täysin sama todennäköisyys kuin puhtaasti veikkaamalla. 🤔

Tytöillä nub menee selkärangan suuntaisesti ”suoraan” ja pojilla se sitten on enemmän pystyssä. Eli joskus on aiemmilla viikoilla saattanut saada tyttöveikkauksen, mutta nub ei ole ollut vielä siinä vaiheessa tarpeeksi kehittynyt ja vauva on ollutkin poika. Ainakin seuraavassa ultrassa saat sitten todennäköisesti varmemman vastauksen🙂

50% todennäköisyys tulkita oikein onko poika vai tyttö, eli siis täysin sama todennäköisyys kuin puhtaasti veikkaamalla. 🤔
En mä kyllä parin viikon päähän vaan tän takia omalla rahalla ylimääräistä ultraa varaa 🤭

Mulla veikattiin nub-teorian mukaan viikoilla 11+6 ja pieleen meni 😉 Ultraaja siis veikkasi.

Oon tutustunut teoriaan, mut en tiiä oonko tyhmä vai sokea, kun en ikinä erota nuista kuvista koko kyhmyä🤣 Miun ekan ultrakuvan perusteella kaveri heti sano, että selvä tyttö🤣 Olin vaa, että täh?? Ite en saanu mitää selvää koko kuvasta..mut minulle on kyllä ihan sama kumpi tulee ja sittenhän se vasta täysin varmistuu ku se nyytti on sylissä🥰

Muokattu viimeksi:
Okei, mä oon näissä huono.😅 En ollut varma näkyykö, mutta tää oli paras kuva ja luulin sen olevan tuo nappula alhaalla.🤭

Se katsotaan mielestäni häpyluusta.. Eli onko luussa kohouma (poika) vai onko "suora" (tyttö).

Takaisin