Nub-teoria

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä nt-ultra varmaan jo tehty ja muillakin ihan nurkan takana. 😊 Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Ei kyllä kiinnosta. Odotan rakenneultraan ja siellähän se sitten selvinnee. 😊
 
Ei kiinnosta niin paljon sukupuoli, ettenkö malttaisi odottaa rakenneultraan. Sen verran utelias olen kuitenkin, että siellä haluan tietää 😄
 
Me ei käyty nyt nt-ultrassa, mutta pojan nt-ultrassa yksi ihana kätilö katsoi meidän tyttölaumaa ympärillä ja kysyi että haluaisimmeko tietää hänen veikkauksensa nub-teorian perusteella. Poikaahan hän sieltä pilke silmäkulmassa veikkasi ja poika tuli. 😉 Myös muiden lasten kuvista se oli selvillä ja sen takia onkin mukava kun ei ole kuvia tästä tyypistä etten vaan ala spekuloimaan kun tahdotaan pitää nyt ihan salassa! 🫶🏻
 
  • Tykkään
Reaktiot: AMH
Meillä tuli niin huonot kuvat viime ultrista että ei voi edes yrittää arvailla 😔
Hei sama!
Niistä ei ois tässä mitään hyötyä (tosin ei kakkosen kuvistakaan, ne oli jollain megamodernilla koneella otettu ja niin tiivistä kuvaa, ettei erotu tämmösiä 😅).
Meillä sukupuoli on merkityksellinen lähinnä, että saahaan miettiä rauhassa nimiä - tällä kertaa on jo selvillä nipt:n ansiosta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: AMH
Mua kyllä kiinnostaa sukupuoli, oon jo pyöritelly mielessä nimiä. Ja kysyin varovasti nt-ultrassa et miltä vaikuttas, tyttöä lääkäri arveli ❤️ Ite en noista kuvista saa oikein selvää että osaisin arvata
 
  • Ihana
Reaktiot: AMH
Takaisin
Top