Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä ehkä nt-ultra jo tehty ja muillakin ihan nurkan takana. 😊 Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Kiinnostaa, mutta en ole varma näkyykö kuvissa nub ja jotenkin epävarma tulkitsemisesta.
 
Tässä mun, vauva siis selkä ylöspäin tässä. Otin videosta screenshotin ja kätilön nuoli on siinä nubin kohdalla. Ultra oli 11+6 joten joku fb ryhmässä sanoi että voi nousta vielä, kuulemma 12+4 tarkin. Mutta tän mukaan jos pysyy tuossa, niin meille tyttö olis tulossa. Mun omat ja miehen veikkaus menis siis pieleen ja mun enneuni olis todempi. 🥰 Kiva kun voi jännittää vielä, en ole vaaleenpunasia ostelemassa ainakaan vielä! 🙈😅
 

Liitteet

  • 47FDF5D3-4448-4956-96D2-17280D1F1000.jpeg
    47FDF5D3-4448-4956-96D2-17280D1F1000.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 72
Meillä nt-uä:n teki lääkäri ja hän itse kysyi, että halutaanko että hän katsoo kumpaa sukupuolta meidän kaksoset on. Saatiin sit lääkärin "arvaukset" vauvojen sukupuolista. Se oli kyllä kiva juttu. 🥰
Vähän mahtavaa! 👏 Noi kuvantamislaitteet kehittyy kyllä hurjaa vauhtia. Itse en tästä teoriasta ymmärrä yhtään mitään, mutta voin laittaa omia kuvia fiksummille tulkittavaksi. 😅
 
Minä pyysin ultranneelta kätilöltä kuvan jossa nubi näkyy hyvin, kun sanoin et sukupuolen arvailu on suurta hupia nubin perusteella. Ja mikäs siinä, voi olla etteivät kätilöt itse lähde arvailemaan tai kertomaan sukupuolta vielä pieneltä vauvan alulta, mutta ei kukaan ole kieltänyt kuvaamasta nubia. :smiling-eyes:
 
Minäkin yritin tiirata ja kysyinkin, mutta oltiin sen verran ajoissa nt-ultrassa että oli kuulemma mahdotonta sanoa. Jäi tämä vähän harmittamaan, olisin mieluusti kuullut arvauksen 😄 kotiin saadusta kuvasta ei kyllä ota mitään selkoa, kun on selkä kuvaan päin. Ja kuulemma oli vielä turvotusta sen verran, että voisi olla kumpi vain. Nyt ehkä voisi olla eri tilanne, mutta raskiiko sitä sen vuoksi lähteä uudelleen..🤭
 
Jos oikein ymmärrän kuvaa niin tyttö olisi nubin mukaan meillekkin tulossa. Tässä ultrauksessa oli rv 12+1/3. Myös ultraava kätilö arveli tulokasta tytöksi. Jännä nähdä varmistuuko arvelu rakenneultrassa
 

Liitteet

  • IMG-20240315-WA0002.jpeg
    IMG-20240315-WA0002.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 60
Takaisin
Top