NUB-teoria

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja silvera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

silvera

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuiset 2024
Onko joku jo käynyt NT-ultrassa? Näkyikö nub? 😊

Ite en malta odottaa että pääsee siitä arvuuttelemaan, vielä turhan monta viikkoa odottelua edessä 🥲
 
Onko joku jo käynyt NT-ultrassa? Näkyikö nub? 😊

Ite en malta odottaa että pääsee siitä arvuuttelemaan, vielä turhan monta viikkoa odottelua edessä 🥲
En ole vielä käynyt, ja en kyllä tiedä mitään tuosta nub jutustakaan 😅 Pitäisi varmaan tutkia juttua vähän enemmän ennen omaa ultraa 😉😄
 
Mä kävin justiinsa, näkyyköhän tässä?
En ole koskaan ennen osannut katsoa nubia, teoria ei ole ollut tuttu, mutta arvelisin että tyttö 😁 Joku toinen osaa ehkä sanoa varmemmin?

Ai niin, piti vielä sanoa että ihana nähdä meidän ryhmäläisten eka ultrakuva 😍 Parin viikon päästä saan itse nähdä oman pikkuiseni 🥰
 
En ole koskaan ennen osannut katsoa nubia, teoria ei ole ollut tuttu, mutta arvelisin että tyttö 😁 Joku toinen osaa ehkä sanoa varmemmin?

Ai niin, piti vielä sanoa että ihana nähdä meidän ryhmäläisten eka ultrakuva 😍 Parin viikon päästä saan itse nähdä oman pikkuiseni 🥰
Mäkään en ole koskaan perehtynyt oikein asiaan, mut nyt vähän katsoneena aattelisin kans että tossa näkyisi jotain ja kulma ei ole iso, et tyttö saattaisi olla. Aika mielenkiintoista kyllä 🤭

😍Pari viikkoa menee nopeesti ❤️❤️
 
Olisin itsekin kiinnostunut mut me saatiin niin huonot ultra kuvat että niistä ei oikee mitään nää🙈 oli koko ajan niin huonossa asennossa et just saatiin niskaturvotus otettua, mietin vain että olisi lääkäri/kätilö voinut napata siitä kohtaa kuvan kun mittasi niskaturvotuksen 🙈
 
Täs ois meidän mini 12+2. En osaa tulkita nub teoriaa sitten yhtään 😂 pari arvuutelleet tyttöä ja osa sit taas ei nää mitään. Help 👀😂
1000016738.jpg
 
Mä en osannut nt-ultrakuvista tulkita nubia tai kallonmuotoa, mutta syketeoria piti paikkaansa meidän kohdalla: tyttö on tulossa ja syke on ollut 170 tienoilla. (Tiedetään sukupuoli niptin ansiosta, jonka sain ikäni vuoksi julkisella ilmaiseksi.)

Ilmeisesti siis jonkun teorian mukaan tytöillä olis tuolla 170 hujakoilla ja poitsuilla 150.
 
En ole oikein tuota NUBia osannut katsoa/tulkita, mutta kallon muodossa on lapsilla mennyt juuri niin, että pyöreä viittaa tyttöön ja kantikkaampi poikaan, pojalla ja tulevalla pikkuveljellä ultrissa aivan samanlaiset kallot!
 
Takaisin
Top