Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä ehkä nt-ultra jo tehty ja muillakin jo nurkan takana. Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Olipa mielenkiintoista.
Meillä NT kokenut kätilö oli sitä mieltä, että poika 😄 vaikka viikkoja 13+0 oli vasta. Mutta tosiaan tuo kyhmy sojotti meillä ihan reippaasti ylös. Ja kätilö moneen kertaan sanoi, että kyllä tämä pojalta vähän näyttää. 😅 Katsotaan mitä rakenneultra sanoo. Eipä sillä väliä ole. Kunhan terve. Tytön perään tosin vielä hieman hakailen 😍
 
Olipa mielenkiintoista.
Meillä NT kokenut kätilö oli sitä mieltä, että poika 😄 vaikka viikkoja 13+0 oli vasta. Mutta tosiaan tuo kyhmy sojotti meillä ihan reippaasti ylös. Ja kätilö moneen kertaan sanoi, että kyllä tämä pojalta vähän näyttää. 😅 Katsotaan mitä rakenneultra sanoo. Eipä sillä väliä ole. Kunhan terve. Tytön perään tosin vielä hieman hakailen 😍
Okei onpa jännä. Meil ei ainakaan taaperosta uskallettu mitää veikata. Ei kyllä viel nt-ultrassa kyselty ja sit rakenneultrassa oli ihan haarat levällään et se ei sit enää jääny epäselväksi 🤭
 
Joo minäkin ihmettelin kätilön rohkeutta. Ku ei usein NT edes puhuta sukupuolesta sanallakaan. Mutta hän oli kokenut. Ja eläköitymässä.
 
Joo minäkin ihmettelin kätilön rohkeutta. Ku ei usein NT edes puhuta sukupuolesta sanallakaan. Mutta hän oli kokenut. Ja eläköitymässä.
Aika hauska saada vähän arvausta. Toki siihen varmaa vielä iteki suhtautuu niin et saattaa muuttua. Mut aika hauska silti. ☺️
 
Minä itse olen FB Nub ryhmässä jo ollut vuosia ja nubin avulla aika helposti saa sen oikean sukun.

NT-ultrassa sanottin nyt, että poika (jalkojen välissä oli hyvä nähdä)
Itse sain ultrassa huonon kuvan ja nubia kuvassa ei näkyy ollenkaan.
Kavereiden ultrakuvista olen aina osanut sanoa, että onko poika tai tyttö tulossa.
 
Ai tää on näin yleistä et tulee veikkauksia. Meillä päin sanovat vaan että ei vielä voi tietää. Ainaki mitä oon kuullu kokemuksia. Voihan täälläkin olla joku kätilö joka ois rohkeampi mut en oo vaa kuullu
 
Meillä veikkas kun kysyttiin ja toki varotteli et ei voi varmaksi tietää näin aikaisin. Mut jalkojen välissä näki kaks luuta vierekkäin ja nub oli just aika vaakatasossa vauvaan nähden. Ja tyttöä siis veikkas:). Saa nähä:) kumpi vaan saa tulla!
 
Meillä näkyi huonosti, mutta mitä onnistui ultrassa vilkasta sen kyhmyn perusteella niin varoen veikkasi poikaa ja painotti ettei todellakaan ole varmaa. ja Odotellaan rakenneultraa jos siellä näkyisi varmemmin🤭 Nyt ei vaan saatu hyvää kuvaa, missä nub näkyisi 😣 Viimeksi saatiin ja tyttöä sen perusteella veikkasivat fb nub ryhmässä ja näinhän se sit oli ☺️ toisaalta salaa toivon toista tyttöä, niin tulis uudelleen käyttöön mekot yms mitä säästin 🤭 Muutoin ei todellakaan merkitystä, rakas pieni hän on ❤️
 
Meillä näkyi huonosti, mutta mitä onnistui ultrassa vilkasta sen kyhmyn perusteella niin varoen veikkasi poikaa ja painotti ettei todellakaan ole varmaa. ja Odotellaan rakenneultraa jos siellä näkyisi varmemmin🤭 Nyt ei vaan saatu hyvää kuvaa, missä nub näkyisi 😣 Viimeksi saatiin ja tyttöä sen perusteella veikkasivat fb nub ryhmässä ja näinhän se sit oli ☺️ toisaalta salaa toivon toista tyttöä, niin tulis uudelleen käyttöön mekot yms mitä säästin 🤭 Muutoin ei todellakaan merkitystä, rakas pieni hän on ❤️
Katsoivatko jalkojen väliin? Meillä oli ihan iso kyhmy jalkojen välissa (toivottaan poika), mutta tänään kaupassa olessaan olin epävarma ja laitoin poikavauvan vaatteet takaisin (odottelen rakenneultra)
Kolme raskautta takana ja olin silloin heti tietoinen, että onko poika vai tyttö (aavistus)
 
Katsoivatko jalkojen väliin? Meillä oli ihan iso kyhmy jalkojen välissa (toivottaan poika), mutta tänään kaupassa olessaan olin epävarma ja laitoin poikavauvan vaatteet takaisin (odottelen rakenneultra)
Kolme raskautta takana ja olin silloin heti tietoinen, että onko poika vai tyttö (aavistus)
Joo katsoivat, mutta tässä vaiheessa vielä epävarma oli itse ultraajakin, mutta sitä kulmaa yritti katsoa miten koholla niin poikaa siksi. Meilläkin nyt odotellaan rakenneultraa, en tiedä miksi koen itseni vain "tyttöjen äidiksi" sellainen fiilis, mutta saa nähä. Maaliskuuta odotellen 🥰
 
Joo katsoivat, mutta tässä vaiheessa vielä epävarma oli itse ultraajakin, mutta sitä kulmaa yritti katsoa miten koholla niin poikaa siksi. Meilläkin nyt odotellaan rakenneultraa, en tiedä miksi koen itseni vain "tyttöjen äidiksi" sellainen fiilis, mutta saa nähä. Maaliskuuta odotellen 🥰
Mulla tismalleen samanlainen kokemus siitä, että olisin itse tytön äiti. Jännittävää ❤️✨
 
Pojat ovat niin rauhallisia 🙂 kotona 1 poika ja 2 tyttöä. Voi, että miten tytöt vain kiukuttele 😁
Meillä poika ja kaikkea muuta ku rauhallinen, mut siis hirveen helppo lapsi ollu vauvasta asti. Sama raskaus oli sillon helppo. Nyt ihan kamalaa ollu alkuraskaus ni veikkaan sen puolesta jo kiukuttelevaa tyttöä :rolling:
 
Meillä oli eilen nt-ultra 12+4 ja pikkunen vastasi 4 päivää vanhempaa mittojen mukaan mitä varhaisultrassa. Laskettu aika ei kuitenkaan muuttunu. Sukupuolta ei kuulemma vielä näe. Mä en ymmärrä näistä eri teorioista mitään mut laitan tähän kuvat jos joku täältä ryhmästä ymmärtää niin saa sanoa. 😊 Itsellä ei oo mitään tuntemuksia että kumpaa odotan 😄
 

Liitteet

  • IMG_20230221_193839.jpg
    IMG_20230221_193839.jpg
    3 MB · Katsottu: 30
  • IMG_20230221_193824.jpg
    IMG_20230221_193824.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 30
Meillä oli eilen nt-ultra 12+4 ja pikkunen vastasi 4 päivää vanhempaa mittojen mukaan mitä varhaisultrassa. Laskettu aika ei kuitenkaan muuttunu. Sukupuolta ei kuulemma vielä näe. Mä en ymmärrä näistä eri teorioista mitään mut laitan tähän kuvat jos joku täältä ryhmästä ymmärtää niin saa sanoa. 😊 Itsellä ei oo mitään tuntemuksia että kumpaa odotan 😄
Nubi ei ole kuvassa 🙂
 
Eipä vielä ultrassa vielä veikkailtu. Tosin, itselläni oli fiilis alkuraskaudesta, että ehkä on tyttö. Mutta ensimmäisen ultran jälkeen fiilis, että oliskin poika. Enkä työskentele lähelläkään terveydenhoitoalaa tai osaa ultrakuvia tarkemmin tulkita. Hauska nähdä osuiko oikeaan.
 
Takaisin
Top