Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä ehkä nt-ultra jo tehty ja muillakin jo nurkan takana. Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Mä sain niin hyvän kuvan ultrast ettei voi toistaseks erehtyy kumpi on 😅 toki sehän voi viel muuttuu, koska nyt oli tyttönub ja ne voi nousta viel pojiksi!
 
Tälleen puoskaroiden jos tästä vois jotain kertoa ( ei hajuakaan onko joku asia tuolla sukupuolikyhmy) mutta asiat joita näkyy sukupuolikyhmyn alueella ovat selkärankaan alle 10asteen kulmassa viitaten tyttöön :D puoskaroinnista pari (kymmentä)prossaa pois luotettavuudesta ja uusi 10% siitä kun nub ei oo sataprosenttinen myöskään :tears:
 
Mä kävin 12 vkolla ultrassa ja siellä vähän katseltiin nub-teorian puitteissa näkyiskö mitään. Kätilö oli yllättävän innoissaan mutta korosti joka välissä että tämä on vain teoria eikä yhtään varmaa.
Yhdessä kohtaa kyhmy näytti sille että ei osannut kätilökään sanoa että onko se ylös vai alas. Toisesta kohtaa kun katsottiin niin sojotti niin ylös että poikaa veikkaisin ihan maallikkonakin.
Mutta en nyt vielä leimaisi pojaksi kun tuntui se kyhmyn suunta muuttuvan ihan sitä mukaa kun ultraaja siirsi anturia 🫣🤷

Ps. En osaa itse yhtään tulkita uä-kuvista näitä!
 
Mä kävin 12 vkolla ultrassa ja siellä vähän katseltiin nub-teorian puitteissa näkyiskö mitään. Kätilö oli yllättävän innoissaan mutta korosti joka välissä että tämä on vain teoria eikä yhtään varmaa.
Yhdessä kohtaa kyhmy näytti sille että ei osannut kätilökään sanoa että onko se ylös vai alas. Toisesta kohtaa kun katsottiin niin sojotti niin ylös että poikaa veikkaisin ihan maallikkonakin.
Mutta en nyt vielä leimaisi pojaksi kun tuntui se kyhmyn suunta muuttuvan ihan sitä mukaa kun ultraaja siirsi anturia 🫣🤷

Ps. En osaa itse yhtään tulkita uä-kuvista näitä!
Mulle lääkäri väitti maanvetovoiman näkymään vaikuttavan... Liikkuva maali ja liikuteltava anturi tekevät sen katsomisen tosiaankin vaikeaksi.
 
Takaisin
Top