Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä ehkä nt-ultra jo tehty ja muillakin jo nurkan takana. :smiling-eyes: Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Tämä kiinnostaa itseänikin! Aiemmissa kahdessa raskaudessa en ollut tällaisesta kuullutkaan, vasta nyt tämän kolmannen kohdalla tuli jossakin vastaan. Osaako joku tarkkasilmäisempi tulkita näitä kuvia? 😅 Minä en itse nää näissä minkäänlaista nubia.

Kuvissa rv 12+0.
 

Liitteet

  • FF7E37FE-76DB-494B-82F3-0A15B3341D11.jpeg
    FF7E37FE-76DB-494B-82F3-0A15B3341D11.jpeg
    96.6 KB · Katsottu: 22
  • 484FAE30-FEC8-4A83-9C69-2B2C518F8904.jpeg
    484FAE30-FEC8-4A83-9C69-2B2C518F8904.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 23
Tämä kiinnostaa itseänikin! Aiemmissa kahdessa raskaudessa en ollut tällaisesta kuullutkaan, vasta nyt tämän kolmannen kohdalla tuli jossakin vastaan. Osaako joku tarkkasilmäisempi tulkita näitä kuvia? 😅 Minä en itse nää näissä minkäänlaista nubia.

Kuvissa rv 12+0.
Ompas osunut huono kuvakulma!
Kysyitkö utlraajalta tietääkö hän teoriasta? Ainakin mulle sitä vähäteltiin... tosin itse erotin jotakin, joka piti sitten paikkansa.
 
Ompas osunut huono kuvakulma!
Kysyitkö utlraajalta tietääkö hän teoriasta? Ainakin mulle sitä vähäteltiin... tosin itse erotin jotakin, joka piti sitten paikkansa.

En älynnyt kysyä, koska kuulin tästä teoriasta vasta ultran jälkeen. Mutta itse kanssa pohdin että kuvakulma ei varmasti oo paras mahdollinen, koska en tosiaan itse ainakaan erota tuolta mitään kumpaankaan viittaavaa nub teorian mukaan 🙈
 
En älynnyt kysyä, koska kuulin tästä teoriasta vasta ultran jälkeen. Mutta itse kanssa pohdin että kuvakulma ei varmasti oo paras mahdollinen, koska en tosiaan itse ainakaan erota tuolta mitään kumpaankaan viittaavaa nub teorian mukaan 🙈
No, rakenneultrassa näkyy muutoinkin kaikki selvemmin 🍀 (jos haluaa katsoa)
Muistan kyllä miten piiiitkälle se aika sitä odotellessa tuntui.
Nyt odotetaan ensin lokakuuta, kellojen kääntöä? Sitten onkin enää yksi kuu välissä ja ollaankin jo 🎅kuussa... Mukavaa syksyn jatkoa siis!
 
No, rakenneultrassa näkyy muutoinkin kaikki selvemmin 🍀 (jos haluaa katsoa)
Muistan kyllä miten piiiitkälle se aika sitä odotellessa tuntui.
Nyt odotetaan ensin lokakuuta, kellojen kääntöä? Sitten onkin enää yksi kuu välissä ja ollaankin jo 🎅kuussa... Mukavaa syksyn jatkoa siis!
Niinpä, meillä rakenneultra on marraskuun loppupuolella, joten pari kuukautta enää. Toki sukupuoli lopulta siinä on sivuseikka, mutta onhan näitä ihan hauska arvuutella 🥰
 
Meillä on kahdesta aiemmasta nub-teoria pitänyt paikkaansa. Tästä kolmannesta nt-ultra oli niin aikaisin, että ei pysty vielä tulkitsemaan. Joudutaan odottamaan vielä vajaa pari kuukautta ennen kun saadaan tietää.
 
Toivottavasti kaikki muu oli hyvin.🍀
Olipas harmi ettei projektio (kuvakulma) ehkä nub-ystävälliseen asentoon osunut.
Joo ainaki ultraajan mukaa, toki tulokset tulee parin viikon sisällä vasta :) No joo, ei mulla sinänsä mitää väliä kumpi tulee, mut helpompi ois ostella tavaroita😅
 
Joo ainaki ultraajan mukaa, toki tulokset tulee parin viikon sisällä vasta :) No joo, ei mulla sinänsä mitää väliä kumpi tulee, mut helpompi ois ostella tavaroita😅
Juuripa noin! Toki maailma muuttuu, mutta ?
Kyllähän aikuiset miehet voi ajaa omalla pinkillä urheiluautolla, mutta haluaako isä työntää poikalasta joulunpunaisissa vaunuissa/ rattaissa...? Ainakaan meillä ei
Pojilla kuulemma se ennakoiva hoitopaikan valinta olis tärkeää .. pissakaari lenttää sekunneissa kauas, jopa tapetille saakka, jos ei oo joka kerta esim sideharsoa pikkumahan päällä ensi esteenä. Toki jos ei tykkää jostain taulusta tai tapetista niin...😉
 
Juuripa noin! Toki maailma muuttuu, mutta ?
Kyllähän aikuiset miehet voi ajaa omalla pinkillä urheiluautolla, mutta haluaako isä työntää poikalasta joulunpunaisissa vaunuissa/ rattaissa...? Ainakaan meillä ei
Pojilla kuulemma se ennakoiva hoitopaikan valinta olis tärkeää .. pissakaari lenttää sekunneissa kauas, jopa tapetille saakka, jos ei oo joka kerta esim sideharsoa pikkumahan päällä ensi esteenä. Toki jos ei tykkää jostain taulusta tai tapetista niin...😉
Meillä oli esikoisella (poika) kirkkaanpunaiset vaunut. Väri tuli vähän ns. vahingossa, kun käytettyinä ostettiin, mutta sattuupa se olemaan myös mieheni lempiväri, ja nykyään myös esikoisen. 😄
 
En ole tähän nub-teoriaan mitenkään suuresti perehtynyt, mutta kiinnostaa toki. Yllättävän hankalaa on kyllä noiden epäselvien ultrakuvien tulkinta. Voisikohan tämä kuva viitata tyttöön vai katsonko ihan vääriä asioita?
 

Liitteet

  • vauvelsson.jpg
    vauvelsson.jpg
    909.1 KB · Katsottu: 28
Meillä oli kyllä niiiiin huonoja sivu ultrakuvia, että niistä ei voi sanoa ihan mittään. 😅 Mutta varsin katsoin viime raskauden nt kuvista semmoista jalasta otettua yksittäis kuvaa ja kyllä siinä oli niin selvät vehkeet vieressä esillä ja poika enkeli meille syntyikin. Mutta tämän nykyisen jalka kuvassa ei ollu kyllä mitään ulokkeita nähtävillä. 🤭
 
Tämä kiinnostaa itseänikin! Aiemmissa kahdessa raskaudessa en ollut tällaisesta kuullutkaan, vasta nyt tämän kolmannen kohdalla tuli jossakin vastaan. Osaako joku tarkkasilmäisempi tulkita näitä kuvia? 😅 Minä en itse nää näissä minkäänlaista nubia.

Kuvissa rv 12+0.
Kuva on hiono, tässä nub ei näkyy. Facebookissa on myös nub ryhmä , missä “asiantuntijat” kertoivat.
Rakenneultrassa jo liian myöhä katsoa. Vk 12-13 kaikista parhain
 
Takaisin
Top