Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä nt-ultra jo tehty ja muillakin jo nurkan takana. :smiling-eyes: Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Kysymyksiin vastaukset kyllä ja kyllä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: vaikken kyllä mikään taituri ole mut niitä on hauska tulkita, usein ei kyl saa tietää et miten oli jos kyse muiden ultrakuvista.
 
Sukupuoli kiinnostaa, mutta ei sitä oo kyllä tarvetta lähteä arvailemaan vielä nt-ultrassa!
 
Mä kuulin tästä nubista nyt ekaa kertaa Tämän raskauden aikana. Nt-ultra maanantaina enkä kyllä kehtaa lähtee kyselee, että "näkyykö siinä nubia tai voistaisko saada sellainen kuva jossa näkyy", mutta tokihan jollekin kokeneemmalle annan tulkittavaksi, jos hyvä sivukuva saadaan. :rolling:
 
Eilisestä NT-ultrasta jäi nippu kuvia käteen mutta yhdestäkään ei nub-nypykkä erotu joten jännitetään seuraavaan ultraan joka on kuukauden päästä. 🙈
 
Mä oon yrittänyt myös tihrustaa sitä nubia noista kuvista mut ei niissä valitettavasti kyllä näy 😂 Pakko kai se on malttaa heinäkuuhun siis.
 
Takaisin
Top