Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä alkaa nt-ultra lähestyä, ensimmäisillä ehkä jo tehtykin. :smiling-eyes: Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Mulla oli torstaina nt-ultra ja mä oon täällä yrittänyt kattoo nubia meidän ultra kuvista. Oon kyllä googletellu kaikki muutkin kiinalaiset kalenterit, vertaillu esikoisen papp-a ja hcgb mom arvoja tähän raskauteen ja googletellu kalloteoriaa :rolling: Mitenkä niin malttamaton! :tears::tears:
 
Toisessa viestiketjussa tästä kirjoitinkin että eilen oli nt ultra ja kätilö antoi tyttö veikkauksen nub teorian perusteella :smiling face with heart-eyes: 13+3 tänään ja katoin että 13+0-13+6 viikoilla tehty ultra antaa 90% varmuuden tohon. Sain semmosen ultra kuvankin missä tarkoituksella se pallukka erottuu selkeesti.
 
Toisessa viestiketjussa tästä kirjoitinkin että eilen oli nt ultra ja kätilö antoi tyttö veikkauksen nub teorian perusteella :smiling face with heart-eyes: 13+3 tänään ja katoin että 13+0-13+6 viikoilla tehty ultra antaa 90% varmuuden tohon. Sain semmosen ultra kuvankin missä tarkoituksella se pallukka erottuu selkeesti.

Vähänkö kiva! :smiling face with heart-eyes: voisivat kaikki tarjota tuota veikkausta:Speak No Evil Monkey:
 
Mä kyllä mieluummin odotan rakenneultraan asti kunnon arvausta kun alan kuvittelemaan heikon veikkauksen perusteella kumpi on tulossa. Tällä kertaa ultraaja ei arvannut mitään enkä kysynytkään. Edelliskerralla veikattiin toista pojaksi mut kaksi tyttöä tuli. Se kyllä varmentui rakenneultrassa ja taisin melkein joka kerta kontrolliultrissa kysyä et vieläkö näyttää tytöiltä, en ollut uskoa sitä todeksi :smiling face with heart-eyes:

Mut koitin kyllä tiirailla nubia, ei kyl näkynyt mitään...
 
Mä kyllä mieluummin odotan rakenneultraan asti kunnon arvausta kun alan kuvittelemaan heikon veikkauksen perusteella kumpi on tulossa. Tällä kertaa ultraaja ei arvannut mitään enkä kysynytkään. Edelliskerralla veikattiin toista pojaksi mut kaksi tyttöä tuli. Se kyllä varmentui rakenneultrassa ja taisin melkein joka kerta kontrolliultrissa kysyä et vieläkö näyttää tytöiltä, en ollut uskoa sitä todeksi :smiling face with heart-eyes:

Mut koitin kyllä tiirailla nubia, ei kyl näkynyt mitään...

Joo en mäkään nubin perusteella lähtis tekemään esimerkiks ostoksia tytöille tai pojille, mutta mun mielestä sitä on hauska arvuutella!
 
Vähänkö kiva! :smiling face with heart-eyes: voisivat kaikki tarjota tuota veikkausta:Speak No Evil Monkey:

Tämä neljäs raskaus ja vasta nyt ekan kerran oli semmonen kätilö joka kysy että haluanko että arvaa sukupuolta Miustakin oli kiva saada tämmöinen veikkaus ja siis tosiaan eihän se mitään varmaa ole niinkun kätilö myös sanoi että se on vain arvaus. Katotaan sit myöhemmin menikö oikein :Hugging Face:
 
Minustakin olisi jännää kuulla tällainen arvaus, meille on tosiaan ihan sama tuleeko tyttö vai poika ja mitään ratkaisuja ei olla tekemässä arvailujen, eikä edes rakenneultran perusteella. Seiniä ei ole tarvetta maalata ja sukupuolesta riippumatta suurin osa esikoisen kamppeista tulee käyttöön ja otetaan äitiyspakkaus. Mutta olisihan se mukava saada arvaus ja sitten voisi seurata muuttuuko arvaukset, kun mennään raskaudessa pitemmälle.
 
Esikoista odottaessa yritin itse tulkita epäselvästä kuvasta jotain, mutta mitään ei näkynyt. Tyttö tuli. Varmaan tällä kertaa yritän myös katsoa, jos jotain erottaisi. Ultraaja ei viimeksi mitään arvausta antanut. En kyllä kysynytkään. Olisi ihan hauska saada arvaus, vaikkei sillä merkitystä ole muuten kuin nimen miettimisen kannalta :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Meillä kätilö kysyi onko jotain mitä haluisin nähdä tai kysyä ja sanoin, että nub kiinnostaa. Kätilö itse ei ollut ollenkaan perehtynyt asiaan, ni ei osannu sanoa yhtään mitään suuntaan tai toiseen, mutta otti meille paljon kuvia mistä voi itse katsella. Jälkikäteen kun kuvista yritän tiirata, ni niistä ei saa mitään selvää, mutta ruudulla kun katottiin, ni mielestäni oli selkee tyttö. Mut oon vielä niin vihree näis asioissa, et odotan kyl sin rakenne-ultraan ja lääkärin sanaan.
 
Mä olin lukenut etukäteen tästä teoriasta, mutta ultrassa unohdin koko asian eikä siitä ollut puhetta. Oon yrittänyt jälkikäteen itse miettiä, että miltä se näytti, mutta vaikea enää nyt hahmottaa ja kuvassa ei näy.
Toisaalta kyllä haluankin odottaa sinne rakenneultraan ja saada tiedon vasta sitten, kun se on varma.
 
Vaikka itekin sain tosiaan tyttö veikkauksen nubin perusteella niin kovasti ootan rakenne ultraa että siellä kuulee luotettavamman tuloksen et kumpi on :Slightly Smiling Face: paitsi esikoista odottaessa ei selvinny ees rakenne ultrassa kun piti jalat tiukasti semmosessa asennossa. Saa kyllä nähdä pitääkö tyttö veikkaus nyt paikkaansa. Myös vauvan pää on pieni ja siro niinkuin aijemmassa tyttö raskaudessa joten toisaalta vois hyvin ollakin mahdollista.
 
Mua kans jännittää vähän, että jos ei vielä näkyisikään rakenneultrassa. Jotenkin ei ole mitään aavistustakaan itsellä, että kumpi voisi olla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ei ole mitään sellaista tiettyä fiilistä kumpaankaan suuntaan. Esikoinen kyseessä, joten ei senkään puolesta vertailukohtaa.
 
Ei voinu nub-teorian perusteella sanoa mitää ku on näyttäny vaavi jalkoväliä. Odotellaan rakenneultraa sitten :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top