NT-ultra

BebeLeivos

Jostain jotain jo tietävä
Huhtikuiset 2026
Vapaata keskustelua niskaturvotusultrasta ja halukkaille myös lista tulevista/menneistä ultrista :Smiling Face With Smiling Eyes:

Itselläni on aika ensi viikolla, joten alkaa jo jännittää! Jos kaikki on hyvin, aiomme kertoa raskaudesta perheillemme ja lähimmille ystäville (muutama ystävä jo tietääkin).

(Kopioi lista ja lisää omasi, ajat järjestyksessä lähimmästä kauimpaan)

NT-ULTRAT

Tulevat:
16.9. BebeLeivos (12+4)

Menneet:

Tulin vaan huikkasemaan, et NT-ultrista onkin jo oma ketjunsa tuolla salaisten puolella ☺️ .. niin voi olla, et sen takia tähän listaan ei ole tullut täytettä.

Nyt vaan äkkiä viestit täyteen ja sinne keskustelee 🥰👌

Tulin vaan huikkasemaan, et NT-ultrista onkin jo oma ketjunsa tuolla salaisten puolella ☺️ .. niin voi olla, et sen takia tähän listaan ei ole tullut täytettä.

Nyt vaan äkkiä viestit täyteen ja sinne keskustelee 🥰👌
Okei no täytyypä tehdä näin, kiitos vinkistä :Smiling Face With Smiling Eyes: Tämän voi siis poistaa

Oho olin itse merkannut väärin tuon raskauden keston nt-ultra päivälle. Viikot siis menneet sekaisin, oikea on 11+4.
Mutta ultra oli tänään ja kaikki hyvin :smiling face with heart-eyes: Oli todella mielenkiintoista ja ihmeellistä nähdä, kun tyyppi sillä liikkui ja näytti jo ihan pieneltä vauvalta!

NT-ULTRAT

Tulevat:
24.9. Pupulainen (12+4)
29.9. Kirsikka26 (12+1)

Menneet:
16.9. BebeLeivos (11+4)

On ollut paljon mielessä tuo viime viikon ultra. Liikkeiden näkeminen oli niin ihanaa ja uskomatonta. Voi että, kun olisi tajuttu ottaa videopätkä siitä. Olen kuullut, että joillakin tämä ultra voi kestää vain hetken, mutta meillä meni koko puoli tuntia (pikkuinen oli alussa niin sykkyrällä, että kaikki rakenteet ei heti näkynyt), joten siinä olisi hyvin ehtinyt ottaa vähän videota. Oltiin miehen kanssa niin haltioituneita, että ei tullut itse tilanteessa mieleen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Toisaalta, jos olisi video, niin sitä tulisi varmaan tuijoteltua aivan liikaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

On ollut paljon mielessä tuo viime viikon ultra. Liikkeiden näkeminen oli niin ihanaa ja uskomatonta. Voi että, kun olisi tajuttu ottaa videopätkä siitä. Olen kuullut, että joillakin tämä ultra voi kestää vain hetken, mutta meillä meni koko puoli tuntia (pikkuinen oli alussa niin sykkyrällä, että kaikki rakenteet ei heti näkynyt), joten siinä olisi hyvin ehtinyt ottaa vähän videota. Oltiin miehen kanssa niin haltioituneita, että ei tullut itse tilanteessa mieleen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Toisaalta, jos olisi video, niin sitä tulisi varmaan tuijoteltua aivan liikaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ihanalta kuulostaa tuo liikkeiden bongailu :smiling face with heart-eyes: Itse pitää vielä viikko malttaa odottaa NT-ultraa. Tietysti vähän jännittää että onhan kaikki hyvin.

Me saatiin varhaisultrasta 10+2 videolle kun ihan pienet jalat ja kädet heiluivat. Sitä videota tulee kieltämättä katseltua paljon :No Evil Monkey:NT-ultrassa vielä eri kun on isompi, niin selkeämmät rakenteet.

Meillä oli tänään NT-ultra, jossa kaikki hienosti🥰. Itselläni petti viime viikolla ns. kantti ja kävin vaan viikkoa ennen tota julkisen ultraa yksityisellä tsekkaamassa onko kaikki ok.. Tuli vaan niin totaalinen ahdistus, kun mitään oireita tai mahan kasvua ei ollut enää havaittavissa ja siitä varhaisultrasta oli jo pitkät 5 viikkoa. Painin kauan sen kanssa meenkö ja onko mitään järkeä, mutta täytyy sanoo, että kyllä se oli lopulta ihan hyvä 100€ sijoitus mielenrauhaan. Saatiin myös ihanat kuvat ja videot, mitä nyt tuolta julkiselta ei saanu. Tän jälkeen otin vähän taukoa täälläkin lueskelusta ja päätin, että rauhotun vähän tän asian kanssa. Oon vähän sellanen, että tykkään tutkia ja lukea ihan liikaa tästä raskaudesta ja tieto näköjään välillä lisää tuskaa ja pelkoja🥴

Meillä oli myös tänään nt-ultra💞 kaikki oli hyvin ja siellä se pieni sydän sykki ja jalat viuhtoi🥰Oli kyllä ihanaa vihdoin päästä näkemään et joku siellä on,kun ei käyty varhaisultrassa. Ei tullut itsellekkään mieleen toi videointi,olis voinut olla ihan kiva!😊Jotenkin nyt se iskeytyi ihan kunnolla tajuntaan et niin meille oikeesti tulee ensi vuonna toinen lapsi💗Kunhan vain kaikki menisi hyvin loppuun asti🙏

Mun pitää ootella vielä päälle viikko nt-ultraa😩oon niin malttamaton etten enää jaksais oottaa

Olisin halunnut mielelläni tuon jo aiemmin, muttei ollut aikoja saatavilla :Upside Down Face:
Nyt tuota odottaa kuin kuuta nousevaa, varhaisultrasta on jo kohta kuukausi ja tässä vielä näitä korkeamman riskin viikkoja eletty.

NT-ULTRAT

Tulevat:
24.9. Pupulainen (12+4)
29.9. Kirsikka26 (12+1)
7.10. Kattila (13+3)

Menneet:
16.9. BebeLeivos (11+4)

Olin ihan unohtanut lisätä meidät tänne listaan. Muutama yö vielä varmistus ultraan ja nt-ultraan kolme viikkoa!

NT-ULTRAT

Tulevat:
24.9. Pupulainen (12+4)
29.9. Kirsikka26 (12+1)
7.10. Kattila (13+3)
15.10. R1mpukka (12+4)

Menneet:
16.9. BebeLeivos (11+4)

Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki oli hyvin 🥰 ihanaa oli kuulla sykeäänet ja nähdä pienen liikkeet ja rakenteet 😍 Laskettu aika pysyi myös samana kuin aiemmin. Vielä iltapäivällä menen nipt-näytteeseen.

NT-ULTRAT

Tulevat:
29.9. Kirsikka26 (12+1)
7.10. Kattila (13+3)
15.10. R1mpukka (12+4)

Menneet:
16.9. BebeLeivos (11+4)
24.9. Pupulainen (12+4)

NT-ULTRAT

Tulevat:
29.9. Kirsikka26 (12+1)
7.10. Kattila (13+3)
15.10. R1mpukka (12+4)
17.10 O.O (12+3)

Menneet:
16.9. BebeLeivos (11+4)
24.9. Pupulainen (12+4)

NT-ULTRAT

Tulevat:
29.9. Kirsikka26 (12+1)
7.10. Kattila (13+3)
15.10. R1mpukka (12+4)
17.10 O.O (12+3)
17.10. Hyyris (12+4)

Menneet:
16.9. BebeLeivos (11+4)
24.9. Pupulainen (12+4)

Tänään oli meillä tuo nt-ultra. Kaikki oli onneksi hyvin :smiling-eyes::Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Alla päivitetty lista:

NT-ULTRAT

Tulevat:
7.10. Kattila (13+3)
15.10. R1mpukka (12+4)
17.10 O.O (12+3)
17.10. Hyyris (12+4)

Menneet:
16.9. BebeLeivos (11+4)
24.9. Pupulainen (12+4)
29.9. Kirsikka26 (12+1)

NT-ULTRAT

Tulevat: