Nt-ultra

Muusa79

Oman äänensä löytänyt
En löytänyt nt-ultralle vielä viestiketjua. Äsken käytiin ja hyvältä näytti Nt oli 1,4 eli ihan hyvä Nyt täytyy toki odottaa verikokeen riskiarvot seuraavaksi, koska valitsimme yhdistelmäseulonnan.
 
Minua kiinnostelee että jättääkö joku tuon yhdistelmäseulan väliin ja miksi? Neuvolan täti oli sitä mieltä etä nykyisin erittäin harvoin kukan jättää.
 
Mä kävin kans ti ja nt 0,9-1 ja seulan tulos tuli samana iltana jo netpostiin. Yllättäen oli: ei riskiä, vaikka oon yli nelikymppinen :) La siirtyi pari päivää aiemmaksi, muuten siellä se pikkunen heilutteli :cat:
Sormet ristissä vielä odottelen rakenneultraa, että siinäkin ois vielä kaikki hyvin :smiley-angelic001
 
Mä kävin kans ti ja nt 0,9-1 ja seulan tulos tuli samana iltana jo netpostiin. Yllättäen oli: ei riskiä, vaikka oon yli nelikymppinen :) La siirtyi pari päivää aiemmaksi, muuten siellä se pikkunen heilutteli :cat:
Sormet ristissä vielä odottelen rakenneultraa, että siinäkin ois vielä kaikki hyvin :smiley-angelic001
Meillä sama juttu, että täytän just 41v. ja jännitti kovasti. Kaikki näytti kuitenkin ainakin tässä vaiheessa hyvältä :Heartred Saatiin myös kirje, että ei suurentunutta riskiä :happy:
 
Takaisin
Top