Nt-ultra

Eilen oli nt-ultra ja kaikki hyvin kovasti olis halunnu minityyppi pitää niskansa piilossa. Aika kauan ultrattiin että oli vauva oikees asennos että saatiin turvotus mitattua ihan oli isoveljensä näkönen mun silmään ku kattottiin sillä 4D? kuvalla. Ja voiko täs vaihees näkyä sukupuoli? Mä ku katoin kahteen kertaan et jalkojen välis jtn törrötti ultraaja ei toki kommentoinu enkä kyllä kysynykkää. Nyt siis 13+5 ja la aikastu viidellä päivällä.
 
Ihania ultra kuulumisia monella :dummy: itsellä vieläkin viikko ultraan, aika suorastaan matelee.. o_O
Onneksi pääsee kuitenkin sydänääniä kuuntelemaan omalla doplerilla kun meinaa iskeä epätoivo.. Tuntuu hassulta että te kaikki muut jo ootte suunnilleen käyneet. Näillä viikoilla kun tytöt isällään, niin tuntuu että ei aika kulu millään.. :banghead:

Jännitetään yhdessä :wink 21.3 ultra..
 
Mustakin tuntu pitkään, että kaikki on jo käynyt ultrassa ja itse vaan odottaa... Mutta nyt se on itselläkin vihdoin takanpäin ja nyt tiistaina siis käytiin. Edelleen kaikki näytti hyvältä ja tyyppi oli kasvanut hyvin :Heartbigred Tsemppiä muille ultran odotukseen, kyllä se sieltä tulee :happy119
 
Käytiin eilen ultrassa. Meillä tosin neuvolassa ultrataan vaikka joka kerta jos haluaa, mutta vaan sellaiselta ihan pieneltä näytöltä. Kaikki oli hyvin, muutamaa päivää isommaksi mitattiin, mutta LA ei sitten kuitenkaan siirtynyt, kun ei kovin paljoa heittänyt kuitenkaan. Yhdistelmäseulontaa me ei otettu, mutta np kuulemma normaali, joten se tieto riittää mulle. :Heartred
 
Mä kävin just torstaina NIPTissä.
Ihan julkisen kautta kylläkin, koska seerumiseulasta tuli riskiluku.
Ultrassa oli kaikki hienosti, turvotus normaali 1,7 ja kaikki muukin täysin normaalisti.
Vähän säikäytti kun tieto riskiryhmään joutumisesta tuli kirjeenä kotiin tiistaina ja jo torstaille oli aika varattuna naistenklinikalle neuvontaan.
Riskiluku 1:222, ei suurensuuri.
Joka tapauksessa haluttiin lisätutkimukset ja sain samantien lähetteen NIPT:iin.
Ensi viikon lopulla pitäis saada jo tulokset.

Toimiiko se monikkoraskauksissa?
Multa kyseltiin ainakin tarkkaan ettei taustalla ole hedelmöityshoitoja ja onko tehty varhaisultraa, eikä ole mitään syytä epäillä että raskaus olisi alkanut monikkoraskautena.
 
Mä kävin just torstaina NIPTissä.
Ihan julkisen kautta kylläkin, koska seerumiseulasta tuli riskiluku.
Ultrassa oli kaikki hienosti, turvotus normaali 1,7 ja kaikki muukin täysin normaalisti.
Vähän säikäytti kun tieto riskiryhmään joutumisesta tuli kirjeenä kotiin tiistaina ja jo torstaille oli aika varattuna naistenklinikalle neuvontaan.
Riskiluku 1:222, ei suurensuuri.
Joka tapauksessa haluttiin lisätutkimukset ja sain samantien lähetteen NIPT:iin.
Ensi viikon lopulla pitäis saada jo tulokset.

Toimiiko se monikkoraskauksissa?
Multa kyseltiin ainakin tarkkaan ettei taustalla ole hedelmöityshoitoja ja onko tehty varhaisultraa, eikä ole mitään syytä epäillä että raskaus olisi alkanut monikkoraskautena.
Joo, nykyään voi tehdä monikkoraskausillekin. Vissiin pari vuotta sitte ei vielä olisi ollut mahdollista.
 
Onnea ultraan :) Äkkiä se aika sitten vain menikin.

Kiitos! Klo 10.40 olisikin suuri hetki. Jännittävää.. tulen kertomaan.
Sinullakin huomenna h-hetki! :) Oho.. myös VKS?

Taisi olla muutama muukin meitä "myöhäisiä" ultra odottajia.. :)
 
Kiitos! Klo 10.40 olisikin suuri hetki. Jännittävää.. tulen kertomaan.
Sinullakin huomenna h-hetki! :) Oho.. myös VKS?

Taisi olla muutama muukin meitä "myöhäisiä" ultra odottajia.. :)

Kyllä VKS klo 9.20. :) Olitkos sinäkin täältä päin? En ole listaa niin tarkasti vielä katsellut että oliko meitä muita tältä alueelta.
 
Takaisin
Top