Nt-ultra kuulumiset

Heisku

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ajattelin nyt perustaa tämmösen oman ketjun minne jokainen voisi käydä kirjoittamassa sitten omasta Nt- ultra käynnistä kun siellä on käynyt =) Olisi kiva lukea myös teidän muiden ultrakuulumiset ja tänne voisi myös lisätä ultrasta saatu kuva/kuvat

Elikkä meillä oli tänään se kauan odotettu nt ultra =) Siellä oli yksi pieni pallopää joka istuskeli kohdunpohjalla <3 naurettiin ultraajan kanssa vaavelille kun toinen vaan istuskeli siellä tyytyväisenä, saimme siitä kuvanki =D Vaavelin koko vastas viikkoja joten ne eikä LA muutunut Ollen nytten tänään 12+5 ja La 26.9. Kirjoittelen tänne lokakuisten puolelle myös koska la noin loppukuusta ja olen aika varma että tämä tulokas menee myös yliaikaseksi ja syntyy lokakuun puolella =) Sikiöseulonta laskelmatkin saatiin eikä niitteenkää puolesta tarvi huolehtia! 

Meillä tämä toinen oli ainakin nyt nt ultrassa huomattavasti rauhallisempi kuin esikko joka sillon koko ajan liikku ja pomppi ettei mittoja meinattu saada. Tämä uusi tulokas taasen oli lähinnä paikoillaan, mutta piilotteli koko ajan =D Ja käänty aina väärään asentoon minkä takia mittoja ei meinattu saada =D

Saatiin rakenneultra aikakin jo, joka on sitten 11.5 joten sitä odotellessa =)
Lisäilen oman ultra kuvan tänne kuhan saan sen siirrettyä koneelle =)
 
Meillä on huomenna nt-untra. Melko jännää, onkohan kaikki hyvin... Kerron sit kun sieltä tullaan!
 
Meillä nt-ultra oli 16.3. ja laskettuaika on 28.9. eli Heiskun kans aika lähekkäin :) Ultrassa kaikki oli kondiksessa. Vauva oli kova liikkumaan, täti ei meinannu saaha kuvia ja mittoja aluksi :) Vauvelin syke oli 164 ja niskaturvotus 1,1. Mulla kohtu niin takana, että aluksi ultrattiin mahan päältä ja lopuksi vielä sisäkautta, että sai kaikki tarvittavat mitat. Rakenneultra on sit 15.5. Sitä ootellessa :)
 
Kaikki oli kunnossa, pituus 5 senttiä ja pää oli 2 senttiä. Aika rauhallinen oli, ei riehunut kauheesti. Rakenneultra on sit 29.5., toivottavasti nähdään sit sukupuoli!
 
Täällä oli tänään nt-ultra ja kaikki kunnossa! :) Tulokas vaikuttaa olevan vilkkaampi kuin isosiskonsa, vastasi melko hyvin viikkoja (pari päivää ehkä "nuorempi" mutta menen omissa laskuissani vanhalla LA:lla ainakin vielä), sydän jumpsutti 160 ja niskaturvotusta alle puoli milliä. Varsin ihana tapaus ja äidillä ylpeä fiilis! <3
 
Täällä oli tänään nt- ultra, ja kaikki oli hyvin.. Viikkoja nyt kasassa 11+6, ja sikiön koko vastas viikkoja 11+3, eli ei muutettu laskettua aikaa :) Oli jännä kun oli niin rauhallinen tapaus, esikoinen oli silloin ultrassa aina niin vauhdikas ettei meinannut millään saada kuviin :) Meilläkin rakenne ultra sitten 29.5 :) Saas nähdä näyttääkö vaavi meille kumpi on vai pitääkö jännityksessä syntymään asti :) Tänään kyllä yksi ilmeisesti vanha kätilö tai joku muu semmonen, kysy et tiedetäänkö kumpi tulossa. Ja kun sanoin että ei niin hän vaan tuumas että näkee jo suoraan aika varmasti niistä kuvista kumpi olis tuloillaan muttei suostunut kertomaan veikkaustaan :) Oisko kenties poika jos niin selvästi näky hmmm ;)
 
Ihania ultra kuulumisia kaikilla!
Meillä oli tänään tuo nt-ultra. Kaikki hyvin pienokaiselle. Niskaturvotusta oli 1mm . Tänään rv 12+3 ja sikiö vastasi 12+4, eli laskettuaika pysyi samana 8.10. :) Kovin vilkas pikkuinen siellä oli, kädet ja jalat huitoivat kovasti, ja sydän lyödä jumpsutti.

Nyt täytyy vaan malttaa odotella sinne toukokuun loppuun että näkis pienokaisen taas :)
 
Heippa hei

Takana ensimmäinen ultra, nyt menossa 13+0 ja laskettu aika aikaistettiin 5.10 (oli aikaisemmin 7.10).

Siellä se palleroinen pyöri ja myöri tosin mittauksen aikana pysyi paikoillaan. Istukka takana, joten potkut pitäisi tuntua vatsapeitteen läpi nopeammin kuin jos istukka ois edessä (vaimentaa kuulemma niitä hieman). Pituus 61mm ja niskaturvotus+verikoe yhdistelmä antoi hyvin hyvin pienen riski (1:50000).

Oih, pieni hymy on irronnut, väsymys väistynyt ja nyt on alkamassa toinen toivottavasti ihana raskauskolmannes..


 
Kirjoittelinkin myös jo tuonne huhtikuun puolelle, mutta meillä oli eilen myös nt- ultra ja kaikki näytti hyvältä! Turvotusta oli millin verran ja la aika aikastui parilla päivällä omiin laskelmiin, mutta neuvolan laskuista siirtyi viisi päivää myöhemmäksi eli la aika vaihdettin myös olemaan nyt 16.10. Eli tänään viikkoja kasassa tasan 12! Tänään myös tuntunut pahoinvointi hellittävän, tiedä sitten olisko korvienkin välissä vikaa ja oon aikalailla reagoinu vatsalla kaikenlaiseen stressiin pienestä asti. Nyt kun sai hyviä uutisia, niin ehkä se stressi helpotti ja samalla auttoi tuohon pahoinvointiin. Seuraava ultra olisi 29.5, eli sitä odotellessa! :D
 
Heips!

Eilen oli ensimmäinen ultra. Menossa nyt Rv 12+5. Siirtyi parilla päivällä eteenpäin mutta La pysyi, eli 14.10.12.

Suloista katseltavaa pienen sydämen lyönnit ja se kyljen kääntely sekä jalkojen oikominen. Kaikki on hyvin ja se tieto helpotti näin aluksi =).

Rakenneultra on 28.5.
 
Täälläkin käytiin maanantaina 2.4. nt-ultrassa. Kaikki hyvin, pikkiriikkinen vauveli siellä laski pyllymäkeä ja oli muutenki varsin riehakas <3
 
Hei,

Kävin maanantaina nt-ultrassa, ra 11+2 ja siellä oli kaikki hyvin :) LA on 21.10 ja jos lääkärin vihjaisua "ja tästä voit päätellä kumpaa sukupuolta hän on" on uskominen niin poika on tulossa :)

Mietin vain, että onko se jo muka mahdollista tietää kumpi sieltä on tulossa? Tosin miksi lääkäri tuommoista huijaisi tai heittäisi vitsinä..

Odotan ensimmäistäni ja tämä kaikki on minulle uutta ja ihmeellistä :)
 
heippa vaan tänne lokakuistenkin puolelel :D mulla oli tänään toi ultra ja leskettu aika siirty 26.10 eli ei ookkaan enään marraskuussa.. mä kans mietin tota et voiks sen tietää nyt jo? ei kai? oon aina toivonut yhtä tyttölasta ja tossa tulostetussa kuvassa näyttäis kovasti että pilihän sillä ois :O onkohan vielä "toivoa" ? :D oon ostanu jo tyttöjen juttuja ja miettiny sisustuksen ja kaikki.. mulle käy kuiotenki niinku niille kellä on joku 14 lasta jo, vaikka haaveissa oli vaan yks tyttö, mutta kokeilivat aina uudestaan ja uudestaan eikö tyttöä vaan tullut :D
 
Ultra oli 3.4. rv 12+2 muuttui rv 12.4;ksi.

Napsivedenmäärä N,
Sydämensyke +,
sikiönliikkeet ++,
CRU/HC,BP 61,5/22,4,
AC/NL,FE 1,35/7.8

RISKILUKU      1:14000
IKÄRISKI          1:640
NT                      1,35
 
Hei taas :)

Eilen oli rakenneultra ja vauvalla oli kaikki niinkuin pitääkin :)

Ja kyllä se ensimmäisen ultralääkärin (rv11+2) sukupuolivihjaisu oikein meni, poikahan siellä masussa kasvaa :)

Nyt rv on 20+6 ja potkuja odotellaan kovasti :) Muutaman kerran on tuntunut "ilmakupla" navan alla, mutta ei selviä potkuja vielä.

Mukavaa odotusta & kesää kaikille :)
 
Takaisin
Top