Np-ultra

Kukkis92

Vauhtiin päässyt keskustelija
Toukoäidit 2020
Pian on ensimmäisen kunnallisen ultran aika heinäkuisilla (noin RV 12) Ajattelin perustaa sitä varten ketjun valmiiksi.

Itsellä enää alle viikko ultraan, ultra edessä ensi maanantaina 20.12.!
 
Mulle tuli eilen aika ultraan; se on 12.1. Vielä melkein kuukausi pitäis jaksaa odottaa! Me kerrotaan perheille vasta sen jälkeen.
 
Sain eilen ajan np- ultraan, joka olisi 10.1. Vielä siis pitää jaksaa aika kauan odotella....
 
Meillä nt-ultra 11.1, onneksi uuden vuoden viikolla neuvolalääkäri käynnillä ultrataan myös.
 
Yksi pieni aktiivinen ihmisen alku näkyi ultrassa. Viikoiltaan vastasi jotain 12+0-12+4 väliltä, nyt pitäisi olla 11+4, mutta la pysyi kuitenkin samana, koska eivät muuttaneet tällä erolla. Ennen joulua soittavat jos seulat hälyttää ja jos ei soittoa kuulu, niin kaikki kunnossa.
 
Hei!
Vielä olen uusi täällä, olin kesäkuiset ryhmässä, mutta nyt tuli varmistus että heinäkuun puolelle menee laskettu aika :)
Maanantaina oli ultra, kaikki oli hyvin ja varmistui että laskettu aika onkin 7.7. Niskaturvotus ok, hematoomat on miulla (2 kappaletta), niitä seurataan jatkossa. Mutta pääasia että pienellä kaikki hyvin :)

Äitiyspolilta tulikin jo tänään soitto seuloista, pitää käydä huomenna uudestaan verikokeissa ja ne lähtee helsinkiin tutkittavaksi. Täytyy toivoa, että kaikki on kunnossa, kyllä vähän mietityttää kun sanoi että riskiluku olisi 1 suhde 31. Mutta ei auta kuin odotella tuloksia!
 
Ens viikolla on ultra, vähän jännittää jo!
 
Tiistaina oli ultra. Kaikki oli hyvin :red-heart:
Mulla oli sillon viikot 11+4 ja pieni vastasi kooltaan 12+2. Tosi unelias tyyppi siellä pötkötteli.. liekkö äidiltään perinyt unenlahjat kun meni hetki et lääkäri sai hereille:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Sitten se jo huiskutti meille:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Meillä oli myös kaikki hyvin kuulemma. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Vielä ei ole seulontakirjettä kilahtanut omapostiin. Tällä kertaa ultrattiin ilmeisesti rutiinina sekä alakautta että päältä, kun heti tuli käsky ottaa housut pois. Mikäköhän siinä muuten on että kahdessa np-ultrassa eri lääkärit ja molemmat mutisseet silleen että ei mitään hajua puhuuko se itekseen, hoitajalle vai asiakkaalle. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ultra oli 12+1 ja se on aika tarkka, mitan puolesta oli 12+5. Mun nähdäkseni otti kyllä vain kerran sen mitan.
 
Takaisin
Top