Mitä tykkäsitte katsoa telkkarista lapsena? Täällä voi muistella ja keskustella!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi olla hyvinkin ollut tuo huvitutti.Mä taas tykkäsin Röllistä.Puuha Peteä ja Teletappeja muistan myös katsoneeni, mutta ei olleet niitä suurimpia suosikkeja. Huvitutti (jossa Tuttiritari esiintyi) oli kyllä myös ihan kiva. (Onko Tuttiritarilla ollut joskus oma ohjelma?)
Päättymättömät tarinat olivat ihania!Mä olen erilainen nuori ja omat lempparit oli ankronikka ja elokuvista Labyrinth ja päättymätön tarina.
Varmasti muitakin oli, mutta itse niin muista; pikku veli tykkäsi Röllistä ja niitä kasetteja kuunneltiin iltaisin, mutta ite en niin välittänyt.
Ja Klaani! Se tuli Summerin yhteydessä. Ihan paras sarja. Kesäaamut ja Summeri oli kyllä pitkään se juttu.Oi, lapsuuden kesät ja Summeri.Tuleeko Summeria muuten enää? H2O oli huikean hyvä ja sitten se "teini-Lost", eli lentokone tippui autiolle saarelle. Ja sitten oli se piirretty 6teen, missä ne hengaili kauppakeskuksessa, sekin oli kiva.
Ja Summerin jälkeen tuli Serranon perhe.![]()
Oi niinpäSit esiteininä SummeriEtenkin H20 ja 6teen, ne oli niin hyviä! Serranon perhettäkin katsoin, mut etenkin noi kaksi oli kyllä parhaat. Just mietin yks päivä että olipa ne kesät huolettomia, kaksi kuukautta ilman koulua ja kesätöitä
![]()
Ja Klaani! Se tuli Summerin yhteydessä. Ihan paras sarja. Kesäaamut ja Summeri oli kyllä pitkään se juttu.Sit Jyrkiä katsoin aina koulupäivän jälkeen
ehkä olin jo esiteini silloin tosin. Lapsena Muumit, Matka maailman ympäri 80 päivässä.. Prätkähiiret( näitä on hauska katsoa ihan aikuisena, hyvää läppää) Enemmän noi esiteini-iän, teini-iän sarjat tuo itselle isoimmat nostalgiat, kun eli ja elää niin tunteella.. Dawson's Creek, just toi Klaani, Laura, Enkeleitä ja pikkupiruja tms
![]()
Täällä on ihana♡ Siinä lopputekstien lomassa lauletaan "anna suukko leijonalle", laulelen omilla variaatioilla sitä yhä.Minä muistelen kaiholla jouluaaton Pekka Töpöhäntä -elokuvaa. Sen katsominen oli minun ja veljeni jouluperinne ja harmitti kovasti, kun se sitten joskus tippui pois ohjelmistosta. Metsästin sen joitain vuosia sitten dvd:nä omille lapsille.![]()