Normaalia kun ei ole pahoinvointia??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hirmustus79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

Hirmustus79

Vieras
Onko kellään samaa ilmiötä että ei ole pahoinvointia ollut lainkaan. Menen vasta ekaan neuvola käynnille tiistaina jossa selviää kuinka pitkällä raskaus on. Kumminkin ei ole ollut muutamaa purjoamis episodia enempää pahoinvointia, mutta sitä vastaan taas olen niin turvoksissa kuin olla ja voi. selkä todella kipeä myös joutunut jäämään sairaslomalle jo nyt..

Mulla ei ole ollut tässä kolmannessa raskaudessa ollenkaan pahoinvointia :) Eikä kovin kummosta kahdessa aikaisemmassakaan.

Ei pahemmin ole mullakaan ollut mitään oireita muuta kuin ällöttävä yökötys mut voi johtua myös kuumuudestakin.
No tiistaina on mehiläisessä varhaisultra niin sittenhän sitä tietää onko matkustajalla kaikki ok.

:angel8

Minä olen raskausviikolla 28+5 ja mulla ei ollut raskauden alussa pahoinvointia..joskus saattoi olla vähän etova olo mut se meno niin sanotusti hetkessä ohi..Eli olen päässyt "helpolla"...Kova väsymys oli vain alkuvaiheessa unta olis riittänyt ja riittänyt..olis voinut nukkua yötä päivää :D :rolleyes:

Juu ei kaikille tule pahoinvointia ollenkaan. Minäkin selvisin ilman ihan koko raskauden, mitä nyt joskus esim. linja-autossa pikkasen alko heikottamaan jos vaikka luki kirjaa, mutta sellaista sattuu minulle muutenkin (siis ilman raskautta).

Väsytti vaan kovasti siinä kolmen kuukauden tienoilla ja sitten ihan lopussa.

Eipä itsellänikään mitään kamalaa pahoinvointia ollut, satunnaisesti tuli oksennus ehkä kerta viikkoon alkuraskaudessa, mutta ei sen isompaa. Serkkuni oli taas kysynyt äidiltään raskauden puolivälissä, että koska sen pahoinvoinnin piti olla :D Ja sitten taas toinen serkku (tämän edellisen sisko) joutui sairaalaan tiputukseen, koska mikään ei pysynyt sisällä. Joten ei edes ole geeneissä tuo pahoinvointihomma. Mutta molempia siis on seurattu vierestä, ei lainkaan pahoinvointia ja todella pahaa pahoinvointia. Itse olin ehkä jossain siinä puolivälissä :)

Nyt olen 3,5kk lapsen äiti ja minulla ei ollut koko raskausaikana mitään pahoinvointia, Joten kyllä se aivan normaalia on :)

Mä selvisin myös todella lievällä pahoinvoinnilla ja kaikki meni hienosti. Kertaakaan en oksentanut ja raskausoireet oli muutenkin tosi lieviä. Mun äidilläkään ei ollut ollenkaan pahoinvointia raskauksissaan ja terveet lapset syntyny.

Juu, ihan normaalia se on ettei oo pahoinvointia, mä 2 raskautta läpikäyneenä, eikä kertaakaan oo ollu pahoinvointia, ei ees etomista! Et aika helpolla oon päässy!

Omassa lähipiirissäni taitaa olla enemmän poikkeus, jos raskauspahoinvointia on. Eli normaaliksi sanoisin minäkin! :) Oikeastaan melkein mikä tahansa raskauteen liittyvä taitaa olla normaalia ;D

Joo, aika vähällä pääsin minäkin, kun vertaa niihin kauhuturinoihin raskauspahoinvoinnista! ;) Tyytyväinen pitää olla! :)

Ekasta raskaudesta oli ällötystä ja yökkimistä, mutta se raskaus päätyi kuitenkin spontaaniin keskenmenoon rv7+. Tokasta raskaudesta oli lievää ällötystä ne ekat 3kk, koko raskausaikana oksensin 2krt eli helpolla pääsin ja terve poika syntyi. Komannesta raskaudesta oksensin muutaman kerran aamuisin, mutta se raskaus päätyi keskenmenoon rv11.

Eipä ole ollut tämän raskauden aika minkäänlaista pahoinvointia alussa. Päinvastoin, ruokahalu sen kuin kasvoi :) Ihan normaalia on! Ei sitä aina tule mitään ihmeellisiä oireita. Ehkäpä merkittävin oire oli se että väsytti kovasti ja iltaisin nukahdin lähes suorilta jaloilta. Toisaalta alkuraskaus oli pimeää talvi-aikaa että ehkä olisi väsyttänyt muutenkin.

mulla toinen raskaus menossa ja ensimmäisestä oli alussa pahoinvointia, alle kymmenen kertaa tuli yrjö. Ja nyt toisesta raskaudesta oli alussa pari kertaa vaan vähän etova olo mutta muuten ei mitään :) et minusta saa vaan olla onnellinen jos ei ole pahoinvointia, joillaki sitä voi olla todella kauankin.

Takaisin