Noloin tilanne, mihin olet joutunut lapsen takia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Musta olisi hauska tietää, mikä on teidän hassuimmat/noloimmat tilanteet, mihin olette joutunu lapsien takia?

Olin tänään kiertelemässä kauppoja vajaan vuosikkaan kanssa, joka istui ostoskärryssä. Minä katselin ympärilleni ja yhtäkkiä lapsi veti paitani rinnuksen alas ja alkoi hohottaa. Ihan vähäsen nolostutti, mutta eipä siinä. Vieressä oli pari teinipoikaa isänsä kanssa ja taisivat miehenalut nolostua siinä enemmän. :D

Olin reilu 2 vuotiaan poikani kanssa linja-autossa, kun hän innostui ilmoittamaan onko seuraava sisään tuleva matkustaja mies vai nainen. Alkuun sujui ihan näppärästi ja tunnistikin ihan kivasti, mutta sitten linja-autoon astui nainen jolla oli lierihattu ja isot tummat aurinkolasit päässä. Ja poikani kailotti kovaan ääneen naisen kävellessä ohi - mies, mies, kunnes kuiskasin hänen korvaansa, ei, se oli nainen..

Polkupyörällä kulkeminen tuottaa välillä erikoisia tilanteita, kun poikani on huomannut, etenkin kesällä, että on mukava alkaa nostamaan minun paitojani ylöspäin ja etsiä napaa. Hän käärii paitaani ylös ja huutaa napa ja yritän siinä yhden käden turvin pidellä paitaani alhaalla.

Takaisin