NKL:lla synnyttäneitä?

eljulka

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Yritin etsiä jospa olisi jo valmiiksi puitu tätä asiaa mutta ne harmikseni löytänyt..

Eli siis kysyisin kokemuksia naistenklinikasta. Olen itse menossa sinne heinäkuun puolessa välissä mutta nyt kun olen muista paikoista lukenut niin kaikki vaan sanoo että jos on normaali raskaus ja synnytys niin ei palvelu ei ihan pelaa...

Millaista siellä synnyttäminen on ollut? Millainen henkilökunta? Millainen hoito? Miten helposti saa perhehuoneen?
Ja muutenkin yleistä kokemusta siellä olemisesta?
 
Itse olin tammikuussa synnyttämässä naistenklinikalla ja olo oli turvallinen kun jeesuksen huomassa! Kaikki kätilöt ja hoitajat oli ihan mahtavia ja piti huolta ja opasti vauvan hoidossa todella mahtavasti, ensisynnyttäjä kun olin. Parempaa en olisi voinut toivoa,kokemus oli kaikin puolin positiivinen! Jos toistamiseen raskaaks tulisin niin ehdottomasti naistenklinikalla synnyttäisin. [:)]

Niin ja perhehuoneen sai todella helposti, ainakin sillon tammikuussa kun ei ollu kuulemma pahemmin ruuhkaa
 
Olin jo päättänyt Naistenklinikalle menosta, mutta kaverin kokemukset vielä varmistivat asian. Hänellä kaksi synnytystä takana. Ekassa viimeinen kuukausi vuodelepoa sairaalassa ja käynnistetty synnytys vajaaviikoilla ja tokassa täysaikainen normaalisti edennyt synnytys.
Varsinkin tämä toinen oli ollut tosi hyvä kokemus. Oli tarjottu vaihtoehtoisia tapoja olla (eri asentoja, palloa jne). Molemmilla kerroilla oli saanut kaikki tropit mitä oli pyytäny ja perhehuoneen, vaikka ainakin ekalla kerralla oli täyttä.
Huono tuuri voi tietty käydä ja kaikki huoneet olla varattuja. Sille ei sitten mitään mahda. Kätilöt ja synnyttäjät ovat kukin omia persooniaan. Jos kurjasti käy niin kemiat ei natsaa. Ammattilaisten hoivassa siellä kuitenkin on ja itsellä ainakin luottavainen olo paikan suhteen.
 
Takaisin
Top