Niukka vuoto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pohama
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

Pohama

Vieras
Minulla on ollu nyt alkuraskaudessa (nyt 6 vko, yllätysraskaus niin olen sen vuoksi viikolla 5 käynyt lääkärissä) niukkaa hieman punertavaa ja välillä ruskehtavaa vuotoa jo usean päivän ajan. Pahoinvointia on vaihtelevasti, rintoja nipistelee. Alamahassa sellasta pientä kipua kuten kokoajan. Vuoto alko seuraavana päivänä yhdynnästä. Onko kellään vastaavia kokemuksia niin, että tälläsiä oireita olisi ja raskaus silti jatkunut normaalisti?

Esikoisen odotuksessa oli alkuraskaudessa pientä vuotoa. Raskaus meni kuitenkin hyvin. Toisilla vuoto on tarkoittanut keskenmenoa, toisilla ollut vaaratonta. Toivottavasti teillä on kaikki hyvin. <3 Yhdyntä voi aiheuttaa vaaratonta vuotoa limakalvoilta.

Mulla oli rv 4-12 veristä vuotoa. Tuli ihan kunnon hyytymiäkin.
Neuvola ei ottanut kantaa asiaan, koska alkuraskauden keskenmenot ovat yleisiä eikä niitä voi estää. Vuodon syy oli todnäk. hematooma.

Minulla olisi omien laskelmien mukaan 5+4, veristä vuotoa on tullut nyt 7päivää putkeen. Ei limoja, ei klönttejä. Pikkusen tulee pikkuhousunsuojaan ja paperiin. Välillä se on rusehtavaa ja välillä vaaleanpunaista ja välillä kirkasta. En varmaan saa tietää onko km ennen 7viikkoa?? Tsemppiä sinulle, kerrothan miten kävi

Takaisin