Niskaturvotus

he_na

Satasella mukana keskusteluissa
Hei en jaksanut etsiä kaikki aiheita löytyykö jo asiasta palstaa.. Eli tänää mulla oli ultra, viikkoja 12+4.. Siellä löytyi niskaturvotusta. Aivan surkea lukema eli 10mm.. Ens ti meen sit istukkabiobsiin ja jatkotoimenpiteet saan 2 viikon päästä. Elämä on aivan romuna ja palasina.. Mietin onko täällä ketään yhtä huonotuurista....? En halua menettä tätä aarretta mutt en halua myöskään pitää jos on vammainen...
 
10mm kuullostaa mun korvaan aika isolta lukemalta.. :/ oon kovin pahoillani saamistasi uutisista :(
toivotaan nyt kuitenkin että jatkotutkimuksissasi tulisi parempia uutisia! <3
 
Hmm. kaikki ihmiset ovat erilaiset ja on oikeus puhua miten haluaa. SIKSI NÄMÄ PALSTAT ON OLEMASSA.  älä tule ainakaan vittuilemaan tähän palstalle kun suru on suuri. voit pitää tietosi ihan omana tietonasi. kiitos! Jos et ole kärsinyt itse tälläisestä ET TIEDÄ MISTÄ PUHUT JA MITEN PALJON TÄMÄ SATTUU!!
 
Voimia sinulle, toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin vielä. Jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa. Vammaisen lapsen saaminen on valtavan suuri asia eivätkä päätökset ole helppoja jos niitä eteen tulee. Ymmärrän täysin jos joku ei kykene saamaan vammaista lasta. Vammaisen/sairaan lapsen kanssa eläminen on aivan erilaista kuin terveiden joten ne joilla ei ole asiasta omaa kokemusta voisivat pitää suunsa kiinni ja kunnioittaa toisten tunteita. Ja itselläni ei ole vammaista lasta mutta työn puolesta näihin törmään.
 
Toivottavasti sieltä kokeista tulee hyviä tuloksia!  Onneksi noissa seuloissa on myös paljon niitä turhia hälytyksiä.

Itse kukin on oikeutettu tekemään sen päätöksensä.  Ihan terveenkin lapsen kanssa on rankkaa ajoittain, sairaan lapsen kanssa varmasti huomattavasti enemmän.  Itse en tiedä mitä tekisin vastaavassa tilanteessa, en osaa sanoa varmaksi kun en ole tilanteeseen joutunut.  Sikäli tuntuu tekopyhältä tulla ulkopuolisena huutelemaan mikä on oikein ja mikä väärin.
 
Kuulostaa kyllä tosi hurjalta lukemalta!:/ toivottavasti kuitenkin saisitte jatkotutkimuksista hieman parempia uutisia. Paljon voimia sinulle, mitä ikinä tapahtuukaan!=) Aina on olemassa mahdollisuus että kaikki olisikin hyvin. tsemppiä<3
 
Kuulostaa todellakin korkealta määrältä! VOIMIA!!!! Toivottavasti tarkemmissa tutkimuksissa, selviää että mitään ei olekaan vialla. Jospa pienokainen on vaan ollut huonossa asennossa....
 
Kiitos sympatioista... Tänään tämä koko asia tuntuu vain järkyttävän pahalta unelta josta ei voi herätä... Itku tulee vähän väliä ja ahdistaa ihan hengitystä.... Onneksi on tuo esikoinen tuossa vieressä vähän aina muuttamassa ajatuksia... emoticon
 
Voi ei :( Itse olin vastaavassa tilanteessa viime marraskuussa, tosin turvotusta oli puolet vähemmän, mutta koko kehossa. Rv15 raskaus keskeytettiin pelkän ultran perusteella ja tulokseksi tuli 21-trisomia eli perinteinen downin syndrooma. En tiedä mikä on tuloksesi tällä hetkellä, mutta en voi sanoa muuta kuin paljon voimia sinne! Toivottavasti saatte vastauksia pian! Keskustelut asiantuntioiden kanssa auttaa asian käsittelyssä huomattavasti..
 
heippa!
pahoittelut tuosta lukemasta, joko olet päässyt uusiin kokeisiin? toivottavasti olisi hyviä uutisia <3
 
Voimahali <3 

Meillä rakenneultrassa vauvan aivoista löytyi 2 kystaa ja lääkäri pelotteli downin syndroomalla. Kesti tuskallisen kauan odottaa tietoa terveestä neidistä...
 
Takaisin
Top