J Jasmin- Silmät suurina ihmettelijä 11 tammi 2013 #4 Mun ehdoton lemppari noista on Eeli. Tulee meilläki käyttöön mikäli esikoinen on poika :)
Maaimamma Silmät suurina ihmettelijä 12 tammi 2013 #5 Eeli on ihana! Meillekkin olisi tullut Eeli, mutta ei viitsi, kun niin läheisen ystävän poika on Eeli. Myös Elias on ihana nimi ja Elia ja Eelis.
Eeli on ihana! Meillekkin olisi tullut Eeli, mutta ei viitsi, kun niin läheisen ystävän poika on Eeli. Myös Elias on ihana nimi ja Elia ja Eelis.
K kirsikka84 Silmät suurina ihmettelijä 13 tammi 2013 #7 mä kannatan Eemil. mun jokasen kolmesta pojasta viimenen nimi on eemeli :)
minna93 Jostain jotain jo tietävä 16 tammi 2013 #8 Ehottomasti Eemil, nimittäin meijän poitsulla on sama kolmantena nimenä! :) Mutta tosi kivoja noi muutki, ainaki mun makuun! :)
Ehottomasti Eemil, nimittäin meijän poitsulla on sama kolmantena nimenä! :) Mutta tosi kivoja noi muutki, ainaki mun makuun! :)
H Huuhkaja Näppärä viestien naputtelija 18 tammi 2013 #10 Mitä sillä on väliä, mikä tuntemattomien mielestä kuulostaa kivoimmalta?