Niitä, näitä...

mom83

Näppärä viestien naputtelija
Moikka!!

Hassua kun tuossa äitipuoleni kanssa lisäiltiin vauvakirjaan sukupuut , syntymäajat ym.. Vasta nyt hokasin et esikoinen on syntynyt tasaan samaan kellonaikaan kuin minäkin.. Eli 20.28.. saas nähdä miten tämä masukki tulisko samaan aikaan ;D Sitten Mieheni ja esikoisen synttäreitten välillä on tasaan 10 pv ja jos vauvveli tulee tasaan laskettuna päivänä niin esikoisen ja masukin synttäreitten välillä olisi tasaan 10 pv... :) Aika jännää... Pakko mennä viikonloppuna käymään anoppilassa ja ettii miehen syntymätiedot esille ja kattoo mihis kellon aikaan hän päivänvalonsa on nähnyt :) Vielä sinne vauvakirjaan täytyis kuvia lisäillä mut ku en viel ole saanu sellasia teetettyä mut onneks on pelkkää aikaa... Kohta sinne pääsee kirjoittelemaan ja piirtelemään pieniä jalkasia ja käsiä <3 <3 Esikoiselle tein itte kirjan alusta loppuun mutta nytten iski laiskuus ja ostin ihan valmiin mihin ei tartte ku lisätä tietoja.. Ite tykkään katella omaa vauvakirjaa ja päätin et mun lapset saa kanssa sellasen... Mites teillä muilla meinasittekos täyttää lapselle/lapsille vauvakirjaa??
 
Meillä on jo yks vauvakirja tuolla mitä pitäs kans alkaa lisää täytteleen.. Toinen pitäs vielä ostaa mutta en oo löytäny sellasta kivaa missä oli raskausajastakin.. Täytyis joku päivä käydä ettimässä se toinenkin vauvakirja niin on sitten molemmille omat.. :D
 
Mulla on tuo vaukirjan ... Sain sen tilaajalahjaksi ku tilasin sieltä vauvalle ensikirjat siinnä on alussa raskaudesta ja sinne sai lisäillä masukuvia ultrakuvia ja sit omia lapsuuskuvia ym.. tykkäsin ite ainakin tosi paljon .. siin on kans erillisiä lokeroita mihin pysty lisäileen kaikkee ja se etukannen takaosa pysty vaihtamaan mihin väriin halus.. Eli ne tähdet näkyy sitten valkoisena, v.sinisenä tai v.punaisena.. Aivan ihana kirja.. :)
 
Mulla on myös tuo sama kirja ja siihen oon tyytyväinen...tarvis vaan toisenkin vielä..eivät taida uutta pakettia mulle lähetellä vaikka onkin kaksosraskaus.. :D
 
Juuri eilen päivittelin miehelle kun ei hoksattu sillon alussa ostaa mitään kirjaa minne olisi voinut purkaa tuntemuksia raskaudesta.. Tai kirjata ylös mitään koska mitäkin on tuntunut.  Nyt sitten laitoin valokuva-albumiin lehtisiä minne oon kirjotellu ylös jotain hikkajuttuja ja liikkeitä ja semmosia.. 
 
Esikoisella on kaksinkin jota olen täyttänyt suht säännöllisesti ja meinaan kakkosellekkin hommata...kun se aika nyt vain kuultaa kaikki muistot niin lukeepahan mustaa sitten valkoisella kun joku tai poika itse kysyy jotain :)
 
Eilen siinä täyttelin taas sitä kirjaa ja esikoinen sitten näki sen.. nous kyllä sellanen meteli ku vauvalla on tuollainen kirja ja hänellä omatekoinen niinpä sitten jouduin ottamaan yhteyttä vaukirjaan ja kysellä saisinko yhden kirjan tilata sieltä tuolle esikoiselle ja onneks kävi.. Eipä tuu siittä sitten mitään mustasukkaisuusdraamaa :)
 
Nonni tänään olis ollu ihan sika kiire päivä, mut loppu sekin kiireily ku seinään ku alko nenästä holahtaan verta ku suihkulähteestä.. Tässä sitä ollaan tupot nenässä eikä kehtaa lähtee mihinkään... Luultavimminkin hemppa taas laskenu.. Viimeeks mitattiin 107 .. No onneks keskiviikkona on neuvola , pääsee muutenkin purkaa sydäntään näistä kivuista ja vaivoista.. Tässä nyt odotellaan tyrehtyykö tuo veri vai joudunko viel lähtee käymään sairaalassa... Kummallista miten noin vain yht äkkii alkaa ruikkiin :/ Ollu muutenkin tosi kaamee olotila 3 pv noitten suppareitten ja liitoskipujen kanssa ja nyt tää sit viel päälle.. Mitä seuraavaksi??

No onneks näin niin ihania unia viime yönä et synnytin meidän pikkusen tytön ja sit ku ne laitto tytön mun viereen se lakkas itkemästä ja alko juomaan rinnasta maitoo <3 <3 oli niin todentuntoinen uni et kun heräs joutu ihan miettiin et hetkinen onko se viel mahas vai oonko oikeesti synnyttäny jo :D Nyt tuli vielä enemmän ikävä pikkuista.. Olis jo täällä :) onneks ollaan loppusuoralla... Samalla mietin et olisko ollu enneuni. Mut tuskin vain... Esikoisen kans aloin näkee kummia unia ennen synnytystä sillä vain mietin et olisko tämäkin ollu.. Esikoinen sen sijaan tuli unessa postilähetyksenä pahvilaatikossa :D
 
Takaisin
Top