Neuvolan raskauskiekko? Itse saan eri LA:n...

Kytsi

Jostain jotain jo tietävä
En oikein tajua. Jos mulla on alkaneet viime kuukautiset 14.7, niin laskettu aika on 28 pvn kierron mukaan 19.4. Ihan selkeää.

Eilen, kun mulla oli omien laskujeni mukaan rv 6+0, neuvolan täti puhelimessa totesi mun olevan rv 6+2 ja laskettu aika 18.4.o_O

Osaako joku kertoa mistä moinen ero johtuu? (oisin toki voinut kysyä sitä suoraan neuvolan tädiltä, mutta eihän suomalainen niin tee vaan kyselee mieluummin jälkikäteen palstalta) :grin :smiley-ashamed008
 
Muakin kiinnostaa koska sain ite LA 30.4 eli nyt olis viikot 4+5 ja neuvolasta sanottiin et olisin tänään 4+2 ja laskettu 3.5?!
 
Muokattu viimeksi:
Naiset, se voi muuttua niskaturvotusultran myötä se LA. Neuvolassa laskivat sillon ekalla käynnillä että minulla olisi muka la 31.1.2016 mutta itse olin laskenut 26.1.2016 no nt-ultrassa paljastui että oli 6 päivää isompi kaveri kyydissä ja LA muuttui sitten loppujen lopuksi virallisesti 25.1.2016. Eli oma lasku meni kuitenkin lähemmäksi tuota la:ta mutta eihän noilla oo periaatteessa väliä muksu voi syntyä joko etuajassa tai yliajalla.. :)
 
Takaisin
Top