Neuvolakäynnit

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu? Täältä voit lukea mitä ensimmäisellä neuvolakäynnillä tehdään, ellei se ole jo takana.

Tässä ketjussa voi jutella neuvolakuulumisista. 😊

Onko teillä tähän enemmän keskustelua sit salaisella puolella? Sinne vähitellen itsekin suuntaan, kunhan on viestit kasassa.

Mäkin yritän näitä viestejä saada tänne, et pääsisin sinne salaiselle puolelle.❤️ Meillä neuvola varattuna ensi viikolle 8+4. Pakkohan se siellä on kertoa tuosta, et mittasivat varhaisultrassa pienemmäksi... Haluan, et saadaan varmasti ajoitettua kaikki tutkimukset oikeaan aikaan.. Harmi kun neuvolassa eivät voine ultrata ja varmistella...

Mulla oli eilen eka neuvola käynti ja sain ohjeet varata ultran. Reilu vuosi sitten ultrassa käytiin kaupungin ohjaamana Terveystalolla, johon sai tosi kivasti aikoja. Nyt pirkanmaalaisten ultrat on kuulemma kaikki siirretty Taysille ja aikaa oli vaikea saada. Ohjeen mukaisesti netistä ei aikaa saanut lainkaan, koska järjestelmä ilmoitti ettei aikoja ole saatavilla. Soittamalla asiakaspalveluun sain kyllä ajan, mutta harmillisen myöhään sillä se on vasta 8
1.26. Mulla eka mahdollinen aika olisi ollut jo 23.12.25....
Nyt tuo 8.1 menee ihan sinne niskaturvotuksen katsomisen aikahaarukan viimeisiin päiviin.
Onko muut pirkanmaalaiset saaneet hyvin ultra-aikoja Taysista?

Tuntuu, että nyt aika on alkanut menemään nopeammin, eikä enää matele. 9 viikolla mulla oli eka neuvola ja nyt oottelen, että pääsen seuraavaan neuvolaan, joka on viikolla 14.

Meillä on tällä viikolla neuvola. 🙄 sinäänsä viivyttelin viime viikkoon asti kun oli pojan 1v neuvola jolloin kerroin pikkuisesta, mutta haluan turvallisesti olla seurannan alla. En halua mitään kohtukuolemia ja myös on ultra myös tällä viikolla.

Takaisin