Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä myös ylihuomenna 8+6 ensimmäinen käyntiYlihuomenna eka käynti eli 8+2, hämärästi muistelen että neuvolassa saattoi olla joku laite jolla pystyi tarvittaessa myös ultraamaan mutta voin olla väärässäkin. Ei olla varattu yksityiselle aikaa, niin kyllähän tuo jännittää että koska saa ensimmäisen kerran nähdä jotain konkreettisia elonmerkkejä pienestä matkalaisesta.![]()
Neuvolassa käyty tänään 9+0 ja voin sanoa, että aika turha kokemus. Ei kuunneltu sykettä, ei mitään. Itse saan soittaa labrat ja varata Np-ultra-ajan. Hohhoijaa.
Meillä äitiysneuvolassa voi käydä palkallisella ajalla, mutta jos ei halua kertoa syytä, pitää ottaa palkatonta vapaata. Näistä ei ole tullut ongelmaa vaikka matka-aika suuntaansa on 45 minuuttia. Toki olen pyrkinyt saamaan neuvola-ajat päivän alkuun tai loppuun.Mulla on ensimmäinen neuvola vasta rv10. Ja oma terkka on silloin juuri kesälomalla niin joutuu käydä jollain muulla nyt tuon ensimmäisen.
Mitäs te muut olette töissä sanoneet, jos neuvolakäynti osuu keskelle työpäivää? Itse teen reissutyötä ja siitä syystä usein joudun pyytämään vapaaksi sen päivän, kun on jotain menoa. Syytähän ei kyllä oikeasti tarvitsisi kertoa, mutta tuntuu että varmemmin saa vapaan, jos on joku pakollinen meno.