Neuvolakäynnit

Keskustelun 'Huhtikuiset 2022' aloitti Bella Swan, 25 kesä 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
  2. Tiittinen Satasella mukana keskusteluissa Huhtikuiset 2022

Onko joku jo varannut neuvola-aikaa? Mä en jotenkin vielä sisäistä tätä raskautta niin tuntuu oudolta soittaa neuvolaan. Jos vaikka viikon päästä o_O
  3. Maapähkinävoi Oman äänensä löytänyt

Minä en vielä. Toki varmaan pikapuoliin, jotta saa sopivan ajan. Toisen lapsen kanssa ei kuitenkaan ole kiire. Kaikki jännittää tällä kertaa vähemmän
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. Feta Oman äänensä löytänyt

Ei kanssa tunnu yhtään todelta :grin Ens viikolla ajattelin soitella.
  5. Diann Asioista perillä oleva Huhtikuiset 2022 Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Täälläkään ei ole vielä varattu. Viimeksi jouduin perumaan keskenemenon takia ja siksi en pidä kiirettä..
  6. Maapähkinävoi Oman äänensä löytänyt

Mä sain ajan kuun vaihteeseen. En tiennyt, että tarjolla oli ilta-aikoja. Meillä neuvola puoli 19
  7. Ariina Näppärä viestien naputtelija Huhtikuiset 2022

Mäkin soittelin neuvolaan ja sain ajan syyskuun alkuun! Kauhean kaukana tuntuu olevan, mutta uskon, että kun pääsee arkeen kiinni kun loma loppuu niin aika alkaa taas kulumaan nopeasti :grin
  8. Diann Asioista perillä oleva Huhtikuiset 2022 Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Meillä annetaan neuvola vasta 10+ viikolle joten mulla aika vasta 10.9.
  9. Rosbe Silmät suurina ihmettelijä

Tänään soitin neuvola-ajan vaikka hullulta tuntui kun ei tätä edes sisäistä. 8 positiivisen testin jälkeen pakko kai uskoa. 2.9 ensimmäinen neuvola. Varhaisultran varasin myös elokuun loppuun.
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Tiittinen Satasella mukana keskusteluissa Huhtikuiset 2022

30.8. olis ensimmäinen neuvola. Hoksasin vasta kun olin ajan soittanut että mullahan olis ollut samalla kellonlyömällä hammaslääkäri :grin Taidan mieluummin kuitenkin siirtää sen hammaslääkäriajan kun se ei oo mikään akuutti juttu.
    • Hauska Hauska x 2
  11. Pillow Sanaisen arkkunsa ammentaja Kesäkuiset 2022

Soitin neuvolaan. Ensimmäisen ajan sain 2.9. Silloin olisi 9+0. :bag: Jännää..

Tarjosi kyllä ensimmäistä vapaata aikaa 31.8., mutta omiin työvuoroihin sopi parhaiten tuo 2.9. :happy:
  12. Chard Sanaisen arkkunsa ammentaja

En ole varannut vielä enkä varakkaan hetkeen. Ekat kaks raskautta päättyivät rv 6+ ja 7+, enkä ollut onneksi varannut neuvolaa silloin. Kolmannesta plussasta kävin ar-ultrassa rv 7+ ja vasta sen jälkeen soitin neuvolaan, samoin neljännestä plussasta ensin ultra, sitten soitto neuvolaan. Tää johtuu varmaan lapsettomuustaustasta, pinkkejä laseja ei ole ollut silmillä koskaan ja pelko raskauden keskeytymisestä on jatkuvasti läsnä.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  13. Pillow Sanaisen arkkunsa ammentaja Kesäkuiset 2022

Kamalaa tuo pelko. :sorry: ei siitä varmasti koskaan pääse yli. Voimia Chard! :Heartred

Mä jouduin myös viime raskaudessa perumaan neuvola ajan kkm takia mikä meni kesken juuri ennen neuvola aikaa ja se tuntui aivan kamalalta. :sorry:

Silti uskaltauduin jo nyt varaamaan, koska halusin saada mahdollisimman hyvän ajan omiin työvuoroihin nähden.

Ja yritän itselleni nyt kylvää sellaista optimistista asennetta, että kyllä kaikki nyt hyvin menee. ( Se onkin helpommin sanottu kuin tehty tällaiselle kivenkovalle pessimistille. :shifty: :banghead: )

Toivotaan, että saadaan kaikki keväällä pienet terveet tuhisijat syliin. :Heartred
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  14. Chard Sanaisen arkkunsa ammentaja

Pahoittelut kkm:stä :sorry: :Heartred

Just selitin miehelle, et eka jännittää että tärppääkö, sit jännittää että vahvistuuko viivat, sit jännittää jokaista vessakäyntiä, sit sitä et onko oireita, sit ar-ultraa, sit np-ultraa, sit seuraava ultraa, sydän ääniä, liikkeitä, synnytystä, kätkyt jne.. tiedätte varmaan tän kuvion :bag:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 8
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  15. Pillow Sanaisen arkkunsa ammentaja Kesäkuiset 2022

Aivan samaa mieltä.

"Elämän mittainen on äidin huoli".

Alkaa jo ennen plussaa ja kestää läpi elämän. Muuttaa vain aina välillä muotoaan.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  16. Tiiikeri Sukkela juttelija Huhtikuiset 2022 Elokuunmammat 2015 Huhtimammat 2017

Oon miettinyt ihan samaa!
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Name Silmät suurina ihmettelijä

Varasin ajan heti plussan jälkeen. En malttanut odotella sen pidempään. Oon tyytyväinen siihen että ensin on varhaisultra niin voin perua neuvola-ajan, jos en olekaan raskaana.

Tuntuu kyllä vähän turhalta neuvolakäynniltä, kun kaikki on tuttua edellisestä raskaudesta. Lähinnä haluan että sitten pääsisi varaamaan ultra-ajat ja muistaakseni taisi tulla myös lähete verilabraan..
  18. Maryshka Sanavalmis juttuseppä Huhtikuiset 2022 Helmikuunmammat 2016 Lokamammat 2017

Mulla on eka varsinainen neuvolakäynti nyt sitten 26.8.
  19. Wilhelmiina Oman äänensä löytänyt

Varasin nyt ekan neuvola-ajan, joka olis reilun viikon päästä. Viikkoja on sillon 6+3. Aika tuttuja juttujahan siellä varmaan käydään läpi, mutta om kiva silti päästä juttelemaan raskaudesta jo tässä vaiheessa jonkun muunkin kuin oman miehen kanssa, kun en vielä läheisille halua paljastaa asiaa.
    • Tykkään Tykkään x 1
  20. Tiittinen Satasella mukana keskusteluissa Huhtikuiset 2022

Oho saapa siellä aikaisin ekan käynnin! Täällä ei ennen 8+ anneta aikoja. Toki en tiedä liittyykö siihen että neuvolassa ultrataan ja haluavat varmistaa että raskaus on riittävän pitkällä että löytyy vähän huonommallakin laitteella sikiö.

2 viikkoa vielä omaan ekaan neuvolaan. Joudun varmaan taaperon ottaa mukaan, millastakohan säätöä sekin on :wacky: