Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie kävin vasta niin ei ainakaan mua tentattu, jäi hyvä fiilisMeillä on huomenna ensimmäinen neuvola. Oikeastaan näin ensikertalaisena vähän jännittää, tentataanko siellä paljon?
Tähän varmaan vaikuttaa onko äidillä jokin riski diabetekselle. Käsittääkseni jos on se voidaan tehdä aiemmin jotta saa myös apua hyvissä ajoin.Meillä oli jo toinen neuvola. Sokerirasitus tehdään vasta viikon 24 jälkeen, outoa että täällä näin myöhään jos osalla jo ollut?
Joo, mä pääsen tähän mukavaan kaksi kertaa. Eka kerta 12-16 viikoilla ja uudelleen 24-28. Syynä riskitekijät. Ekasta kierroksesta onneksi puhtaat paperitTähän varmaan vaikuttaa onko äidillä jokin riski diabetekselle. Käsittääkseni jos on se voidaan tehdä aiemmin jotta saa myös apua hyvissä ajoin.![]()
Joo niin se taisi olla että vasta tuolloin, jos ei ole riskitekijöitä tai muuten epäilystä. Kai siinä yritetään estää loppuvaiheen vauvan koon suhteeton kasvu. Mä jäin kiinni vasta tuolloin 24 viikolla ja pärjäsin sitten ihan ruokavaliota muuttamalla. Vauvakin oli kohtuu normaalikokoinen.Meillä oli jo toinen neuvola. Sokerirasitus tehdään vasta viikon 24 jälkeen, outoa että täällä näin myöhään jos osalla jo ollut?