Neuvoja ja ideoita nukkumiseen...

Kerttuli

Vauhtiin päässyt keskustelija
Auttakaa taas ystävää...
Meillä ei poika millään nuku viittä tuntia pidempään yöllä vai voiko 9 viikkoiselta pidempää odottaakkaan???!
Jos voi niin millä saisin sen unen pitenemään?? Tietty jos on nälkä niin eihän sitä pidennä sitte millään ku ei tuo syö enempää ennen nukkumaan menoa.. Jos söis niin varmaan nukkuiskin..
Mut onko jotain mitä vois yrittää?? Ois kiva itekki nukkuu joskus vaikka ruhtinaalliset 6 tuntia putkeen...
Miten teillä muilla on/oli tämän ikäisen kanssa yönukkumiset??
 
Mun käsityksellä(mitä kuullut ja lueskellut) toi viis tuntia on jo tosi hyvä pätkä putkeen! [:-]
Velleillähän sitä unta sais pidemmäks kai, mutta mä en lähtis pelkästään oman ilon takia alottaa niitä jos muksu kasvaa kuitenkin maidolla hienosti. Makuasia.
 
Mun  käsityksen mukaan myös hyvä pätkä! Meillä alettiin vasta reilu viikko sitten nukkua sitä 8-10h putkeen. Siihen asti mentiin 4-5h pätkissä, joskus "vahingossa" nukkui Joa 6h putkeen [:)]

Meillä kiellettiin vellit ennen 4kk...eikä sitä vissiin oikein suositella enää ollenkaan...mut nääkin on taas niitä mistä on tosi monia eri mielipiteitä.
 
5h kuullostaa pitkältä yöunipätkältä! Meillä ukkeli 3kk nukkuu ekan pätkän just ton 5-6 tuntia, mutta sen jälkeen aamuun asti 1-2 tunnin välein heräillen [;)]
 
Meillä mentiin kans tollee 4-5 tunnin pätkillä alkuyö pari ekaa kukautta ja nyt sitten muutaman viikon nukkunu jo niitä pitkiä unia. Mut yks minkä ite oon huomannu, ni jos illalla kylvetän neitin, ni se nukkuu aina pidempään, jopa kymmenen tuntia putkeen ilman yösyöttöä. sit syö ja nukkuu vielä pari tuntia. Ilman kylvetystä noin 7-8 tuntii jonka jälkeen syö ja nukahtaa kyl samantien sit heti uudelleen. Et ne yöunet on vieläkin ainakin sen 12 tuntii-jopa 15. [:D]

Mut toi viis tuntii on tosi hyvin jo tossa vaiheessa. Vanhempi tytär ei nukkunu kokonaisia yöunia ennenku meni kouluun, et sekin on kait aika yksilöllistä. Mut jos teilläkin nukahdetaan kumminkin heti syötön jälkeen, ni: "nou hätä [:D]"
 
meilläkin menee useimiten tuo 4-6 tuntia ensimmäinen putki, joskus välillä pidempään riippuen monelta nukahtaa. Nyt viime yönä nukuttiin vaan pari tuntia, saa nähä miten ens yö että oisko tulossa tiheän imemisen kausi [&:]
 
Takaisin
Top