Ootteko käyttäneet nettikirppareita, joissa kirppariyrittäjä myy vaatteet nettisivun kautta ja sinne voi vaan lähettää omat vaatteensa myyntiin? Myyjänä tai ostajana? Meillä kirpparoidaan vaihtelevasti (hiukan rahatilanteen mukaankin). Asutaan pienellä paikkakunnalla ja hinnat on täällä maltillisia mutta tarjonta rajoitettua. Kesälomalla kun mummoloidaan, käydään useilla kirppareilla. Nyt tilasin lapsille vaatetta sellaisesta kuin Toinen Sauma. Tosi helppoa, kun voi kotoa käsin selailla ja etsiä halutun koon mukaan. Minusta hinnat oli ihan maltillisia ja jotenkin tuntuu luotettavammalta, että joku ulkopuolinen jolla ei ole tunnesidettä vaatteisiin, arvioi ne ja päättää hinnat.
Meiltä hiljattain vietiin liian pieniä vaatteita kierrätyskeskukseen. Se tuntuu helpoimmalta tavalta päästä niistä eroon. Olen joskus vuokrannut kirpparipöydänkin mutta siinä hinnoittelussa ja viemisessä tuntui olevan niin suuri vaiva, etten ole jaksanut siihen nyt ruveta. Aika monta 1e hintaista vaatetta saa myydä, rttä pöydän vuokran saa katettua. Ei ole oikein kannattavaa, ellei ole jotain vähän arvokkaampia mukana, merkkivaatteita esim.
Olen jotain ulkohaalareita, kenkiä ym, yrittänyt myydä fb kirppiksen kautta, mutta ei oikein mene kaupaksi. Ja sitten se hakujen sopiminen on kanssa melkoista säätöä.
Meiltä hiljattain vietiin liian pieniä vaatteita kierrätyskeskukseen. Se tuntuu helpoimmalta tavalta päästä niistä eroon. Olen joskus vuokrannut kirpparipöydänkin mutta siinä hinnoittelussa ja viemisessä tuntui olevan niin suuri vaiva, etten ole jaksanut siihen nyt ruveta. Aika monta 1e hintaista vaatetta saa myydä, rttä pöydän vuokran saa katettua. Ei ole oikein kannattavaa, ellei ole jotain vähän arvokkaampia mukana, merkkivaatteita esim.
Olen jotain ulkohaalareita, kenkiä ym, yrittänyt myydä fb kirppiksen kautta, mutta ei oikein mene kaupaksi. Ja sitten se hakujen sopiminen on kanssa melkoista säätöä.