Nettikaupat

p1kkumyy

Silmät suurina ihmettelijä
Hei! Kattelin britax smile 2 rattaita netistä ja näytti olevan vauvatalo johannalla hyvä tarjous, ootteko tilannu sieltä? Onko tavara tullu perille? Jos on jotain hyviä kauppoja/rattaita ehottaa niin saa sanoa[emoji4]

Itse en oo kyseisestä kaupasta mitään ostanut, mutta moni tuttu on sieltä tilannut vauvan tarvikkeita. Ja siis ihan positiivista palautetta oon vain kuullut eli varmasti ihan hyvä ja luotettava kauppa on kyseessä. :)

Itse oon ostanut vauvalle tarvikkeita lastentarvikkeesta ja Babystylestä, sillä noi kaupat löytyy meidän meidän kaupungista. En oo itseasiassa kauheesti tilaillu vaikkapa netistä mitään tarvikkeita, kun jotenkin koen sen hankalana. :)

Mie tilasin turvaistuimen ja syöttötuolin ko. kaupasta. Nopeasti tuli ja myös paketissa oli mitä pitikin. Hyvä asiakaspalvelu kun soitin liikkeeseen. Meillä ei täällä ole liikkeitä, niin lähes kaikki tulee tilattua netistä jos uutena ostaa.

Mistään muista ei ole huonoa sanottavaa, paitsi Lastentarvike on todella paska kauppa,eikä siellä saa minkäänlaista palvelua. Eli se on nykyään boikotissa. En sitten tiiä, onko kauppakohtaista. Se on meillä ainut kauppa, joka 100 km sisältä löytyy, yritin siellä asioida em. asioissa, mutta ei onnistunut.

Suosittelen tsekkaamaan myös saksalaiset nettikaupat, sieltä saa huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta. Tilattiin juuri rattaat Prams.net -verkkokaupasta (tosin se taitaa olla brittiläinen, varasto on kumminkik Saksassa...) ja saatiin Suomessa 500 e maksavat rattaat 340 eurolla! :) Toimitus pitäisi tulla n. 3 viikon sisään, katotaan nyt sitten miten sen kanssa käy... :grin

Mistään muista ei ole huonoa sanottavaa, paitsi Lastentarvike on todella paska kauppa,eikä siellä saa minkäänlaista palvelua. Eli se on nykyään boikotissa. En sitten tiiä, onko kauppakohtaista. Se on meillä ainut kauppa, joka 100 km sisältä löytyy, yritin siellä asioida em. asioissa, mutta ei onnistunut.

Taitaa olla kauppakohtaista sillä me ollaan aina saatu hyvää palvelua kun ollaan paikallisessa Lastentarvikkeessa käyty. Tuotteiden laatu tosin vaihtelee. Moniin ostoksiin ollaan tyytyväisiä, mutta osa taas on hajonnut turhan herkästi tms. Toisaalta on kyllä kaikki tällaiset olleet sieltä halvimmasta päästä että ilmeisesti halvalla ei vain (aina) saa hyvää. Hyvät rattaat sieltä kyllä saatiin halvalla ja myydäänhän sielläkin esim. Emmaljungankin rattaita joiden on hinnasta päätellen pakko olla laadukkaita.

Minä ostan lastentarvikkeet kaupasta, jos olen niitä kaupassa nähnyt ja hypistellyt. Jos taas en ole tuotetta lainkaan livenä nähnyt, sitten voin ostaa sen netistäkin. Tämä siksi, että kauppiaan hinnoissa näkyy se hypistely- ja testauspalvelukin, vaikka moni kokee, että on ok käydä hypistelemässä ja kokeilemassa kaupassa ja sen jälkeen tilata netistä. Tuollainen käytös vie konkkaan kaikki hypistely- ja kokeilupalvelua tuottavat kauppiaat, ja sen jälkeen kaikkien on pakko tilata kaikki sokkona netistä.

Me tilattiin aikanaan rattaat kans saksasta koska silloiselta paikkakunnalta ei löytynyt kuin lastentarvike josta ei palvelua saanut. Tilattiin Gesslinen yhdistelmävaunut babyonlineshop.de sivuilta. Hyvin tuli perille, tuote se mitä haluttiin ja värivalikoima oli siellä moninkertainen suomalaisiin verkkokauppoihin nähden ja hinta lähes 400e vähemmän. Toki jos ois ollu liike mistä ostaa ois varmaan saanut jotain alennusta kun oli kuitenkin kallis ostos, mutta netistä tilatessa monesti ne "apteekin" hinnat.

Takaisin