Netflix.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BlindAndFrozen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
B

BlindAndFrozen

Vieras
Mitäpä katsoa tuolta?
Mä luulen et oon jo kolunnu läpi koko mestan joten antakaapa hyviä sarja ja elokuva ideoita joita katsoa.

Kaikkea. Eniten kuitenkin pidän tositapahtumiin perustuvista jutuista. Tai koskettavista elämän karuudesta ja kauneudesta kertovista. Musikaaleista, niistä tulee aina hyvä olo. Tai sitten sellaisesta jossa esiin tulee ihmisen vahvuus silloinkin kun kaikki muu hajoaa.

Ääks, mä en tiedä onks mun sarjoista ja elokuvista apua. :D mut Forrest Gump on tosi hyvä elokuva. En tosin tiedä onks se netflixissä. Sit se outlander on aika hyvä sarja kans, vaikka se ny vähän härö välil on, se on fiktiivinen mut sillai silti melko mielenkiintoinen, historiallinen. Sit on tosi fiktiivinen sarja ku orphan Black. Mut sekin on ihan mun mielestä hyvä sarja. Ei mitään ihmissusia, perustuu tieteeseen, et on tehty klooneja. Paljon naurattavia juttuja siinä myös.

Muokattu viimeksi:
Niin ja Jane the virgin on kyl ihan loistava sarja kans. Tavallaan varmaan fiktiivinen. Mut se nainen tulee vahingos raskaaks. Ihan hulvaton sarja. :D

Jos olet katsonut vain Suomen Netflixiä, ja ymmärtäisit ilman tekstityksiäkin, niin sitten kannattaa kokeilla vaihtaa maaksi vaikkapa USA. USAn Netflixissä on paljon laajempi valikoima.

Jos olet katsonut vain Suomen Netflixiä, ja ymmärtäisit ilman tekstityksiäkin, niin sitten kannattaa kokeilla vaihtaa maaksi vaikkapa USA. USAn Netflixissä on paljon laajempi valikoima.

Miten tää käytännössä tapahtuu...?

Miten tää käytännössä tapahtuu...?
Laitteelle pitää asentaa VPN-ohjelmisto, näitä on ilmaisia, ja sitten ottaa VPN-yhteys siihen maahan, jonka ohjelmistoa haluaa katsoa. Minä en nyt oli kolmeen vuoteen ehtinyt telkkua katsoa, joten en tiedä, toimivatko samat VPN:t kuin silloin 2015 kun viimeksi niitä käytin.
Kannattaa googlata ohjeet omaa laitetta varten.

Takaisin