Mulla on kans ihan kaamee turvotus, eikä oikeen mikään muu auta kun hieronta ja sekin vaan hetkeksi. [&o]
Kävin lymfaterapiassa ja se sai kyllä nesteet pois, mutta sekin autto vaan sen seuraavan päivän yli. Samoin on noita muita raskausajan hemmotteluhoitoja missä hierotaan ni se auttaa kans, mutta mulla tosiaan ei ollu apua kun yhdeksi päiväksi, kun oli taas jalat ku puupökkelöt.
Vettä oon yrittäny juoda, mutta sitäkin ku liiaksi litkii ni tulee huono olo.. samoin ananasta ja mansikoita oon popsinu, mut vaikutus on 0 +/-. En oo nyt kovin innostava esimerkki valitettavasti. [8|]
Toivottavasti pääset vähemmällä raskauden loppuun kun meikäläinen, on meinaa vaan pahentunut loppua kohden niin, ettei mene crocsitkaan enää viereenkään jalkaan ja edelleen paino nousee n.1kg/viikko ihan vaan tämän nesteen kertymisen ansiosta.
Toivon kovasti, että jätän kaikki nesteet ja ylimääräset kilot kertyneistä 20kg synnärille. [&o]
Hyviä vointeja Lucky ja tsemppiä loppuraskauteen.[:)] Toivon todella, että sulle nuo neuvotut konstit auttaa. Tukisukkia kannattaa myös käyttää, ne oli mun lymfaterapeutin neuvo. Mitään takuita ei kuitenkaan niidenkään toimivuudesta ole.