Nenäverenvuoto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Grenie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Grenie

Näppärä viestien naputtelija
Onko muilla ollut samaa ongelmaa et nenästä vuotaa verta aika helposti ? Mulla on ollu se ongelma jo pitemmän aikaa. Saattaa ihan itsekseen alkaa valumaan. Hemoglobiini oli viime neuvolakäynnillä 134 eli ei pitäisi siitä johtua. Ärsyttävää vaan ku pitää olla koko ajan nenäliinoja taskussa jos sattuu alkaa vuotamaan.

Tuttu juttu! Siitä asti, kun plussasin, niin nenästä on tullut lähes joka päivä verta koko raskausajan. Tosi ärsyttävää, varsinkin kun se tapahtuu joka kerta just öisin [&:]
Myös ikenet vuotaa tosi helposti verta. Molemmat kuulemma ihan normaaleita juttuja raskausaikana. Eli ehkäpä näistä pääsee sitten vihdoin siinä vaiheessa, kun vauva syntyy [:)]

Joo, raskausajan vaivojahan tuo on. Etkä ole ainut, täällä ainakin on yksi kohtalotoveri. Tosin mulla vuotaa verta nenästä suht helposti ilman tätä mahaakin. Ärsyttävää, kuten myös tää jatkuva nuhakin.

Nenän tukkoisuudesta johtuen, aina kun niistää niin nenästä tulee myös verta reilusti...Mulla maanantaina hemppa neuvolassa 141...Mutta ilmeisesti raskaudessa limakalvot on vaa herkemmät vuotamaan...Ärsyttäväähän on kun niistät nenää niin aina saa varautua et verta tulee...oonkin oppinut pitämään joka kassissa ja taskussa pientä nenäliinapakettia varuiksi...[;)]

Takaisin