Nenäkannusta

Riikka33

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ihan oli pakko kertoa omakohtainen kokemus... olen ollut hieman epäileväinen nenäkannun suhteen, mutta mitta ihan täynnä tätä nenän tukkoisuutta ja vaikeita öitä sen takia. Ostin sen ja testasin... WOW, se oikeasti toimii ja mulla huomattavasti helpompi olo nenäni kanssa. Eli voin suositella kyllä lämpimästi kaikille jotka kärsivät tukkoisesta nenästä. [:)] Maksoi alle 15 euroa ja apteekkikamaa siis.
 
Täällä myös loistavia kokemuksia kyseisestä vekottimesta. Todellakin auttaa nenän tukkoisuuteen[:)] Suosittelen myös!
 
Hienoa kuulla. Mä ostin sen jo ekan lääkäri käynnin jälkeen mutten ole saanut aikaiseksi kokeilla...
Jos nyt sitten kokeilis. [:D]
 
Minä sain hieman kammon siitä laitteesta. Minulle sitä kovasti suositeltiin ja sanottiin, että ei se tunnu miltään kun sitä valuttaa nenään. Just... kun kokeilin niin vitsit kun tuntui pahalta, ihan juuri yhtä kauhealta, kuin kuvittelinkin; Eli juuri siltä, kuin vetäisi jatkuvalla syötöllä merivettä nenäänsä [:'(]
Plus että sopivaan saumaan sattui tulemaan kova flunssa, kun seuraavana aamuna sain kurkun kipeäksi ja siitä sitten nuhan ja sitä sitten jatkuikin ihan törkeenä koko viikonlopun [&:]
Näillä asioilla nyt tuskin on mitään tekemistä keskenään, mutta sanotaanko nyt näin, että sen verran sopivaan saumaan sattui, että en ihan heti halua kokeilla sitä kannua uudestaan [:D]
 
Täällä kans todettu toimivaksi, mutta harmi kyllä ei mun kohdalla auta enää silloin kun on jo nenä tukossa. Joskus ennen raskautta oli hyvä tehdä niin, että ensin avas nenun jollain ´lääkkellisesellä´ suihkeella ja sit kun alko huuhteleen kannulla, niin eipä mennyt nenu enää uudestaan tukkoon.
 
Takaisin
Top