Neljättä odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mekku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä siis myös neljäs.
Muut lapset -05, -06, -11.
Isommista on jo paljon apua.
Menis vaan aika nopeasti jotta pääsisi kertomaan uutiset. Kerrotaan vasta kun oon käyny ultrassa. Tai sit ens viikolla jos kuuluu sydänäänet.
Nyt 7+3.

Meillä isommat lapset on 08, 11 ja 14. Kahesta isommasta on jo apua, mut nuorin on vielä pieni, ku on joulukuussa syntynyt.

Mäkin ootan et pääsis kertomaan isoille. Tänään viikkoja 7+3

Täällä -03, -09 ja -10

7 vuotiaalla pojalla on kova vauvakuume ja toivoo että äitin mahassa olis tai kuulema on vauva. Hän näki sen röntgenkatseella ;)
Tänään ultrassa näkyi pikkuinen ja sydämen syke. Rv 6+3.
En ehkä vielä kerro kuitenkaan lapsille.

Täällä myös neljättä odottava ja taas tuntuu, kuin olisi ensimmäinen odotus. Jännää aikaa ja joka kerta erilaista. Ainakin itselläni.. minulla isommat -05, -06 ja -12

Meille myös neljäs tulossa! Vanhemmat lapset ovat syntyneet -10, -12 ja -13. Maanantaina olisi ultra ja sen jälkeen kerrotaan lapsille, jännää! Esikoisella onkin synttärit 20.11. Mulla la 29.11 ja suunniteltu sektio edessä. Ei siis tule olemaan iso ero syntymäpäivissä :)

Onko teillä muuten tyttöjä, poikia? Onko fiiliksiä kumpi on tulossa? Meillä poika ja kaksi tyttöä. Toivoisin poikaa, nimikin olisi valmiina mut jotenkin vaan tyttöfiilikset puskee vahvana.

Tyttö ja kaksi poikaa. En osaa sanoa toivonko niin kumpaakaan erityisesti, saati onko mitään fiiliksiä kumpi olisi tulossa. Jotenkin niin alussa vasta raskaus, että enemmän vaan toivon, että kaikki menis hyvin.

Olenpa tylsä! :rolleyes:

Meiltä löytyy poika ja kaks tyttöä. Vielä ei oikein oo fiiliksiä kumpi täältä olis tulossa. Mä toivoisin ehkä tyttöä, niin enemmän sit olis leikkikaveri noille isosiskoille, kun meidän vanhin on poika ja sille ja tälle tulevalle vauvalle tulee 8,5vuotta ikäeroa.

Meiltä löytyy poika ja kaks tyttöä. Vielä ei oikein oo fiiliksiä kumpi täältä olis tulossa. Mä toivoisin ehkä tyttöä, niin enemmän sit olis leikkikaveri noille isosiskoille, kun meidän vanhin on poika ja sille ja tälle tulevalle vauvalle tulee 8,5vuotta ikäeroa.

Meillä tulee vanhimman ja nuorimman ikäeroksi liki tarkkaan 12 vuotta. Tuntuu hurjalta! Kolmannen ja tulevankin ikäero on melkein 5 vuotta. Mutta jospa tää pieni on nyt sit se iltatähti. :)

Meillä tulee vanhimman ja nuorimman ikäeroksi liki tarkkaan 12 vuotta. Tuntuu hurjalta! Kolmannen ja tulevankin ikäero on melkein 5 vuotta. Mutta jospa tää pieni on nyt sit se iltatähti. :)

Mulla on 3 poikaa. Esikoisen ja vauvan ikäeroksi tulee 13v. Kuopuksen ja vauvan 6v (3kk vaille 7v).

Oletteko jo kertoneet vauvasta isommille sisaruksille? Me ei olla vielä. Toivoisin, että vasta rakenneultran jälkeen tarvitsisi kertoa... eli maha ei nyt vielä reiluun kuulauteen ihan hirveesti pullahtais näkyviin. Tällä hetkellä ei oo mahaa vielä yhtään. Tosin viikkojakin vasta se 13+5.

Takaisin