Nega nega NEGA!!!!

Misbero♡

Oman äänensä löytänyt
Ottaa päähän ja ottaa paljon päähän!!!Eikö ihmiskroppa voisi vaan toimia kiltisti niin kuin pitää eikä kiusata.
Menkat myöhässä 9 päivää mutta ei positiivista testiä mutta ei niitä menkkojakaan näy, kuulu eikä tunnu.Vois sit jo päättää.
Miehen sanojen mukaan:"ota ihan rauhallisesti, kyllä se siitä jossain vaiheessa selviää.Eikö tuokin ole ihan normaalia?" NO EI OLE!!!!!prkle sentään...

Noin,tulipahan päristyä vähän.

Tiedän tuon tunteen oikein hyvin... Kaksi vuotta yritettiin ennenkuin tärppäsi ja useamman kerran oli kuukautiset useita päiviä myöhässä ja testi näytti vaan negaa. Ja niin ärsyttävää kuin se onkin on tuo ihan normaalia :/ Mitä enemmän raskautumista odottaa sitä enemmän kroppa menee sekaisin, ainakin minulla meni. Se on helpommin sanottu kuin tehty että tarvis yrittää olla rennosti ja olla ajattelematta asiaa, ei se niin vaan onnistu. En voi sulle toivottaa kun malttia ja plussatuulia, se tärppäää kun sitä vähiten odotat, usko pois! <3

Omituisinta tässä on se että en edes olettanut tossa olevani raskaana enkä vieläkään siihen oikein usko..tässä sitä vaan odotellaan kuukautisia alkavaksi vaikka onkin jo 11 päivää myöhässä.Ajattelin ihan piruuttani joulun jälkeen soitella lääkäriin päin ja kysellä mitäs tässä nyt tehdään kun testit näyttää megaa ja kuukautiset normaalista poiketen myöhässä..tosin meidän paikkakunnalla lääkäriaikaa saa odotella 3 viikkoa.

Onnea teidän plussasta ja tässä sitä odotellaan sitten joko sitä plussaa tai pettymystä...saas nähdä kumpi tulee ensin =)

Täällä kanssa ovikset tikutettu, pe aamulla plussa ja haaleni eilen iltaa kohti. Pupuiltu on ja nyt tuloksia odottelemaan ja toivomaan parasta. ( jos tänään vielä kerta kiellon päälle pupuilu :D )

Hiukka vaan rupee ahistaa olo kun ei vaan malttas odottaa ja odottaa, minä kun oon neiti nyt tänne ja heti. ;)

Takaisin