Navan ympärys punoittaa

Myrsky21

Keskustelun kolmiottelija
Toukokuiset 2021
Elokuiset 2025
Ensimmäinen raskaus menossa ja huomasin että napani ympärys punoittaa. Ei kipeä. Onko normaalia raskaana? Raskaus menossa 23 viikolla.

Ensimmäinen raskaus menossa ja huomasin että napani ympärys punoittaa. Ei kipeä. Onko normaalia raskaana? Raskaus menossa 23 viikolla.

Mulla nyt rv28, ja mä oon kans huomannut että navan ympäriltä iho on vähän hassun näköinen, semmoinen tumma ja näyttää niinkuin ois painaumajälkiä vaatteista, vaikkei siinä kohdalla olisi mikään vaate painanut. Jännän näköinen, mut uskon et se liittyy ihan vaan mahan venymiseen ja siihen et navan ympäriltä iho kiristää erityisesti tai muuten vaan on muuttunut. Mulla on napa myös kipeä, mut nyt oon pitänyt semmoisia vatsansuojia paitojen alla, mikä tukee sopivasti niin ei oo napa enää kipuillut. Odotan vaan kauhulla et milloin se pullahtaa ulos :D

Pitäis olla musta ihan normaalia, kävin tän keskustelun viimeksi mun äidin kanssa kun se huomautti mulle et jännä miten raskausaikana napa muuttaa muotoaan ja tulee just tuommoiseksi punoittavaksi reunoiltaan. Iho venyy, niin johtunee siitä ja on vaaratonta :hilarious::)

Takaisin