Purkkapallo
Oman äänensä löytänyt
Hei, mahdetaanko missään enää tehdä kyseistä testiä? Koitin etsiä mutta kaikki hakutulokset olivat keskusteluista parin vuoden takaa. Dextrassa tehdään reproa mutta ei taida olla ihan samanlainen kuitenkaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, mahdetaanko missään enää tehdä kyseistä testiä? Koitin etsiä mutta kaikki hakutulokset olivat keskusteluista parin vuoden takaa. Dextrassa tehdään reproa mutta ei taida olla ihan samanlainen kuitenkaan?
Felicitas (Hki ainakin) tekee edelleen Nataa.
En tiedä mitä tarkalleen nata testaa mutta reprossa katsotaan mm. NK-solut, krooninen endometriitti. Ja kaks muuta joita en nyt muista.Kiitos tiedosta! Harmi kun heidän hinnastosta eikä mistään näy näitä testejä tai hintoja. Oletko itse käynyt testissä?
Käsittääkseni juuri NK-soluja ja sitä onko yli- tai aliaktivaatiota. Näitä sitten hoidetaan eri tavalla.En tiedä mitä tarkalleen nata testaa mutta reprossa katsotaan mm. NK-solut, krooninen endometriitti. Ja kaks muuta joita en nyt muista.
repro 4 vastaa siis samaan tarpeeseen. Jos ei koko settiä halua ottaa niin voi ottaa myös vain esimerkiksi yhden niistä. Näin tehtiin mulla kun kroonista endometriittiä kontrolloitiin.Käsittääkseni juuri NK-soluja ja sitä onko yli- tai aliaktivaatiota. Näitä sitten hoidetaan eri tavalla.
Joo, mulla tehtiin kesällä. Oon myls muualla törmännyt muihin joilla otettu nyt lähiaikoina.Kiitos tiedosta! Harmi kun heidän hinnastosta eikä mistään näy näitä testejä tai hintoja. Oletko itse käynyt testissä?
Selvisikö sulla mitään siitä testistä? Tai tuleeko sen perustella muutoksia tuleviin siirtoihin?Joo, mulla tehtiin kesällä. Oon myls muualla törmännyt muihin joilla otettu nyt lähiaikoina.
1300€ oli se näytteenottokäynti
Joo. Tulee olemaan jatkossa myös natan suositusten mukaiset lääkkeet käytössäSelvisikö sulla mitään siitä testistä? Tai tuleeko sen perustella muutoksia tuleviin siirtoihin?