Narsismin monet kasvot

Untamoinen

Puuhakas puhuja
Lokakuun äidit 2019
Ajattelin, että mikäli täältä sivustolta löytyy narsismin uhreja, voisimme kokoontua tänne keskustelemaan ja vaihtamaan kokemuksia.

Itselläni on narsistiäiti, ja hän on suurin tekijä siihen, miksi sairastan nykyään vakavaa masennusta.
 
Mun miehen siskolla oli aviomies sellainen..hänkin on joutunut lääkitykselle masennuksen vuoksi..erosivat reilu vuosi sitten..kamala henkistä väkivalta :(
 
HEI,
Erosin 2010 / elokuussa ja syy oli ex miehen vanhemmat (narsistisia)...Mies ei voinut ymmärtää oikeasti, että miten paljon ajatteluni ja kaikki vaikuttaa siihen kun hänen vanhempansa käy aina ja joka ikinen päivä meillä. Olin sairastunut masennukseen jo aiemmin kuin minun oli vaan pakko lähteä pois yhteisestä kodistamme :( Menettää kuitenkin aika hyvä parisuhde. Lapset jäi silloin sinne miehelle ja minä lähdin. En tajunnut mikä minulla oli, mutta pakko oli lähteä...En heti tajunnut edes mennä lääkäriin ja painin asioitteni kanssa yksin. En saanut nähdä lapsiani kun kerran olin lähtenyt niin sain pysyä pois. Minulla ei ollut asiaa mennä edes omaan kotiini, omistimme kodin puoliksi mieheni kanssa. Ex anoppi alkoi kertoa 7 lk tytölleni, 4 lk pojalleni sekä 5 v tytölleni, että äiti on teidät hyljännyt ja ei välitä teistä yhtään :( Siitä se sitten kaikki alkoi...Kävin juttelemassa sossussa, mutta sieltä ei saanut apua. Hetken kestettyäni en jaksanut enää vaan tein itsarin...minut vietiin kriittisessä tilassa sairaalaan, mutta selvisin. Tämä ex anopin narsistisuus jatkuu yhä ja en tiedä mitä oikeasti teen. Vanhin tytär ns inhoaa minua, äitiään. HAluaisin jotain apukeinoja. Ex mies sanoo myös et lääkärit ovat antaneet minulle väärän diagnoosin :( Ja lapset käräjien kautta nyt miehellä, mutta yhteishuoltajuus ja tapaamisia joka toinen vko lop. Lapset eivät kovin paljon isällä vaan enempi ex anopin ja apin luona :( Mitä minun pitäisi tehdä, olen hyvin huolestunut lapsistani :(
 
Voi ei, ihan kamala tilanne sulla! emoticon

Oletko saanut mitään apua, käytkö esimerkiksi psykologilla? Sun pitää taistella ja taistella, että saisit tilanteeseen apua! Vaadi, vaadi ja vaadi, jos sitä apua ei muuten irtoa! Ota yhteyttä vaikkapa neuvolatyöntekijään, hän osaa varmasti neuvoa, mistä apua kannattaa hakea. Kamalaa, että masennuksesta kärsivien täytyy itse jaksaa hakea apua, mutta niin se valitettavasti on.. Toivottavasti sinulla on voimia pitää myös itsestäsi huolta!

Voimia <3
 
Takaisin
Top