Bella Swan Moderaattori Staff member Administrator Maalisäidit 2020 11 huhti 2020 #1 Mitä napostelette?
Bella Swan Moderaattori Staff member Administrator Maalisäidit 2020 11 huhti 2020 #2 Itse söin äsken suklaamuroja suoraan paketista
Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 13 huhti 2020 #3 Sipsejä tai karkkia/suklaata jos niitä on. Kuivattuja luumuja varmaan viimeksi edes vähän vähemmän herkkulinjalta.
Sipsejä tai karkkia/suklaata jos niitä on. Kuivattuja luumuja varmaan viimeksi edes vähän vähemmän herkkulinjalta.
Yölento Supliikin supersankari Marrasmammat 2016 13 huhti 2020 #4 Pähkinöitä ja kuivattuja omenalastuja
Shooky90 Asioista perillä oleva Elokuun äidit 2019 Elokuiset 2021 13 huhti 2020 #5 Siis Fazerin Marianne-suklaalevy... Voisin elää sillä. Parasta koko maailmassa.
L Lya M. Kommentoinnin ninja 14 huhti 2020 #7 Bella Swan sanoi: Itse söin äsken suklaamuroja suoraan paketista Click to expand... Heh, minäkin olen tehnyt tuota, kun on tehnyt mieli jotain pientä makeaa. Pääsääntöisesti napostellaan maitosuklaata, viinirypäleitä ja mandariineja.
Bella Swan sanoi: Itse söin äsken suklaamuroja suoraan paketista Click to expand... Heh, minäkin olen tehnyt tuota, kun on tehnyt mieli jotain pientä makeaa. Pääsääntöisesti napostellaan maitosuklaata, viinirypäleitä ja mandariineja.