Naistenpäivän muistamiset

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Keskustelua naisten muistamisesta esim. kukilla naistenpäivänä. Saatko sinä muistamisen puolisoltasi? Toivoisitko saavasi? Vai onko se mielestäsi liiallista kaupallistamista?

Joka tapauksessa hyvää naistenpäivää!

Omasta mielestäni se ei satuta ketään jos elämänsä tärkeälle naiselle tuo jonkin muistamisen naistenpäivänä. Se ei kuitenkaan poista naistenpäivän ajatusta naisten tasa-arvon päivänä ja se olisikin hyvä muistaa. Itse en usko saavani mieheltäni muuta kuin hyvän naistenpäivän toivotuksen, mutta yllätyn iloisesti jos saan. Vielä iloisempi toki olisin, jos perheessämme vallitsisi tasa-arvo kotitöiden yms. suhteet. Se taitaa kuitenkin olla (miehen sairastumisten takia) liikaa toivottu.

Muokattu viimeksi:
Mulle mies toi suklaata, en odottanut mitään, mutta oli tottakai ihan kiva yllätys. ❤️ Naistenpäivä on kyllä tällä hetkellä vähän liian kaupallistunut mun makuun ja luo hirveet paineet miehille ja naisille turhautumista, jos mies ei noteeraa päivää mitenkään. Ja samalla unohdetaan se päivän todellinen tarkoitus. Itse ainakin arvostan enemmän arjen tekoja ja sitä, että mies on ihana ja mukava joka päivä ja osallistuu tasa-arvoisesti lapsenhoitoon ja kotitöihin. Eilen suklaata parempi lahja oli se, että mies oli imuroinut kotona sillä välin ku oltiin vauvan kanssa muualla. 😍

Ei tullut muistamista. En odottanut mitään, joten en ole myöskään pettynyt. Ei ole meillä muodostunut vakiintuneeksi muistamispäiväksi eikä tarvitsekaan.

Ei muistanut kun ei kalenterissa lukenut 😄 eikä haittaa yhtään, en kaipaa saati odota naistenpäivänä mitään. Jos jotenkin muistetaan niin se on vain iloinen yllätys, mutta ei missään nimessä oletus. 😊

Työreissun takia ei ehditty näkemään eilen, mutta sain mieheltä selfien. Hän ei oikein tykkää omista kuvistaan ja harvoin kuvaa itseään, mutta itse tykkään niistä muistoina puhelimessa ❤

Itselle tärkeämpää on kuinka puoliso kohtelee, kunnioittaa ja arvostaa minua päivittäin. Arvostan sitä suuresti ☺️

Täällä mies toi kukkia ja lempisuklaata. 💛 Myös naistenpäivän kunniaksi, mutta tiesi myös että eilinen päivä menkkojen alkamisen myötä tarkoitti meille sitä ettei marraskuinen vauva tästä kierrosta tärpännyt. 💓

Liitteet

• IMG_20230308_164535.jpg
    IMG_20230308_164535.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 63
Kyllä sitä kieltämättä jotain pientä odottaa, edes sitä toivotusta. Sain useammalta ystävältänikin hyvän naistenpäivän toivotuksen ja oma kumppani toi pienen lahjan, juuri sellaisen mistä tiesi minun pitävän.

Pöydällä odotti suklaalevy ku raahauduin töistä kotii 😊 en kyllä olettanut että saisin mitää joten yllätys oli mutta mieluinen ☺️❤️

Toivotti hyvää naistenpäivää kun itse hänelle kerroin että sellainen on tänään 😅 eipä tuo suuresti haitannut, tärkeämpää että huomioi arjessa. 💕

Takaisin