Naistenpäivä

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Vietättekö jotenkin naistenpäivää? Saitteko kadulla ruusun? Toivotatteko läheisille naisille hyvää naistenpäivää?

Ostin itselleni jäätelön. En tiedä, miten se liittyisi naistenpäivän viettoon tai miten ruusut siihen liittyvät.. naistenpäivää on kuitenkin vietetty naisten tasa-arvon edistämiseksi.

Paikallisesta pikkukaupasta sain pikkiriikkisen punaisen ruusun :grin Ukko oli salaa hakenut leipomoautolta mansikkasuklaakakkurullan ja toivotti aamulla hyvää naistenpäivää. Sen kummemmin ei meillä naistenpäivää vietetä.

Mies ei oo sanallakaan kommentoinu koko päivää enkä oo itekkään sanonu mitään :D Eipä tuu vietettyä mitenkään, joidenkin kavereiden kanssa on hyvät naistenpäivät toivoteltu ja siinäpä se..

Ei vietetty tänään naistenpäivää oikein mitenkään. Ollaan miehen kanssa molemmat sairaana ja käyty tänään vuorotellen lääkärissä. Ei siinä paljon ylimääräistä energiaa ole mitään miettiä. Pitsapäivä ja namipäivä pidettiin kuten joka perjantai. Mies ja muutamat ystävät toivotelleet hyvää naistenpäivää. En odota mieheltäni mitään erityistä. Aikaisemmin jos ok ollut energiaa olen saattanut ostaa itselleni kukkia tai syödä vähän paremmin :)

Meillä ollu täällä sairastupaa urakalla niin varmaan osittain senkin takia mies toi tänään kotiin ruusut ja suklaalevyn :) pientä ja perinteistä, mutta varsin riittävää mulle tähän hetkeen :happy:

Mua raivostuttaa että naistenpäivän idea on hukkunut ruusuihin ja suklaaseen. En kaipaa hollywoodista kopioituja huomionosoituksia tai edes hyvän päivän toivotuksia sukupuoleni vuoksi, vaan oikeaa keskustelua ja tekoja todellisen tasa-arvon puolesta.

Sain kun sainkin vaaleanpunaisen kukkapuskan eilen myöhään illalla <3 onhan se kiva että mies muisti. Vaihdettiin äitini ja kavereiden kanssa eilen hyvät naistenpäivän toivotukset :)

Mua raivostuttaa että naistenpäivän idea on hukkunut ruusuihin ja suklaaseen. En kaipaa hollywoodista kopioituja huomionosoituksia tai edes hyvän päivän toivotuksia sukupuoleni vuoksi, vaan oikeaa keskustelua ja tekoja todellisen tasa-arvon puolesta.

Venäjällä naistenpäivä on suuri juhla, mutta silti siellä saa ihan lain turvin mäiskiä rouvaansa. Ei näin.

Takaisin