Naamiaiset ja naamiaisasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Halloween, kun on naamiaisten aikaa, niin... Mitä pidätte naamiaisista? Onko lapsesi hoitopaikassa/koulussa ollut naamiaisia? Miksi lapsesi on pukeutunut?

Mielestäni varsinkin lasten naamiaiset on hauskoja. Aikuisten juhlissa vähän tapauskohtaista, mutta pääasiassa kiva juttu. Tosin pelottavat asut ei innosta ja panostan ehkä vähän laiskasti asuihin.

Meillä molempien lasten päiväkodeissa on ollut naamiaisia. Esikoisen koulussa on ainakin halloweendiscoon saanut pukeutua. Kuopuksella on tänään päiväkodissa halloween ohjelmaa ja sinne sai pukeutua naamiaisasuun. Lapsi lähti päiväkotiin viitta ja noidanhattu mukanaan. Samaten esikoinen oli tänä(kin) vuonna discossa velhona. Muita asuja lapsilla on ollut ainakin nuuskamuikkunen ja panda.

Tykkään todella paljon! Sekä lasten että aikuisten naamiaisista. Aivan ihanaa miettiä asua ja panostaa siihen. Pelottavatkin asut ovat usein hienoja, jos on panostettu huolella! Lasten ei tarvitse tosin pukeutua luurangoiksi tai muiksi vastaaviksi, vaan lapsille on paljon muita vaihtoehtoja. Toinen lapsi taisi viimeksi olla kurpitsa ja toinen oli Harry Potter :D
Lapsilla on päiväkodissa usein joka vuosi naamiaiset, välillä on ollut kahdestikin, halloweenin aikoihin ja vapun aikoihin. Koulussa ei ole niin paljoa järjestetty (harmi) mutta oli sielläkin nyt disco. Viimeksi olin itse pari vuotta sitten, oli tosi hauskaa. Menisin taas, mutta nyt ei ole tullut kutsua. Pitää seuraavaksi järjestää itse.

Takaisin