Naamiaisasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Halloween tulee ja halusimme tai emme monessa päiväkodissa ja koulussa sitä vietetään asujen merkeissä. Mekin mietitään pojalle pukua. Mitään halloweenteemaista ei olla järjestämässä. Miten teidän lapset puetaan? Tai oletteko itse pukeutuneet lapsena tai aikuisenakin?

Pojan päiväkodissa on ensi viikolla naamiaiset. Vielä ei olla pukua hankittu. Poika halusi muumipuvun. Se voi olla turhan vaikea toteuttaa, mutta Nuuskamuikkusta ollaan mietitty. Poika tykkää myös enon ajatuksesta työmieheksi pukeutumisesta (lähti vitsistä että pukeutuu enoksi. :D ) Itse pukeuduin aina koulun naamiaisiin kissaksi.

Esikoiseni on aivan hurahtanut halloweeniin ja nimenomaan kaikkiin luurankoihin ja kummituksiin, joten saa pukeutua teeman mukaisesti. Ostin hänelle alesta kuvan mukaisen Lego-ukko -luurankopuvun - se on kuitenkin aika kiltin näköinen eikä liian pelottava. :) Hänellä oli se jo perjantaina paikallisen lelukaupan halloween-tapahtumassa, ja saa laittaa sen myös eskarin naamiaisiin.

lego-luuranko-asu-lapselle.jpg

Mä olen ostanut aliexpressistä tytölle muutaman prinsessa puvun. Voi pukeutua niihin. Jos haluaisi niin ne olisi helppo muuttaa halloween sopiviksi lisäämällä hämähäkin pukuun ja noidan hattu päähän. Mutta tyttö on vielä niin pieni ettei halloween teemaa ymmärrä ja hyvä niin. Prinsessa asut käy aina kaikkiin naamiaisiin.

Muokattu viimeksi:
Meillä on monenlaisia roolipukuja, niin draculaa ja iron mania kuin turtlesii,dinoo,star wars ukkelii- ymmärsitte varmaan että poikia täällä :) Aina ne on jotain keksineet päälle, ja vähän sekoitellenkin eläinnaamaria johonkin muuhun pukuun ja huiviin ja ja ja. Meillä tuo pukeutuminen on normileikkii, ei mihinkään kostuumijuhlaan sidottua

Takaisin